2010. november 2., kedd

Halloween, and a lil' update

This is Halloween, this is Halloween

that's enough about that...

Eltelt ez a hétvége is.
Igazság az, hogy már rég írni akartam, csak most elég sűrű napjaim voltak.

Múlt hét előtti hétvégén nővéremmel lementünk rokonokhoz.
Sokminden nem változott. Unokabátyám vett egy retriever-t. Ő a világ leglustább kutyája, pedig nekik aztán még területük is van, ahol a kutya levezethetné a fölös energiáit, de az ebnek elég 10 méter futás is és már döglig is... Olyan jámbor, hogy a betörőknek is kulcsot másol, a macskával alszik együtt. Tehát fitt kutya és remek házörző.

Kis apropó, unokabátyámnak nőproblémája van, pontosabban egy 10 éves kapcsolat ért véget.
Részleteket nem írok, de a hallottak alapján 100%, hogy a lánykának van valakije. Miért is nem tud ez engem meglepni. 1 év, 3 év, 10 év? Lófasz, nem gondoljátok, hogy ezek ismerik a hűséget.
Unokabátyám nagy Volkswagen rajongó és a lány miatt el kellett adnia álmai autóját, amit sok év után megvehetett; és mégcsak nem is egy drága kocsiról van szó.
Szegénynek most szar, mert azért ő ragaszkodott a lányhoz, de mint én, ő is túl fogja magát tenni rajta.

Múlt hétvégén anyámék mentek le hozzájuk. Egyéb hozzáfűznivaló ehhez nincs.

It's fucking finally done!
Még tavaly talán, vagy tavaly előtt kaptam egy puzzle-t az akkor még barátaimtól.
3 dolog van, amit puzzle-ban utálok.
1. ha fesmény
2. ha háromnegyede egyszínű
3. ha nem Ravensburger.
Nos nekik sikerült mind3 kirtériumnak eleget tenni, mert egy ronda festményes képet kaptam, ahol a nagyrésze fekete és valami nevenincs márka.
Félreértés ne essék, direkt ez volt a cél, hogy vajon ezt is ki tudom-e rakni.

Hát jelentem alássan, KIRAKTAM! Kész, végre... pedig volt vele szopás rendesen.
Majd lefotózom és fel is rakom ide, ha nem felejtem el.

Ha már puzzle-ról van szó. Nővéremnek egyik barátnője is nagy puzzle fan. Ő is a Ravensburger-t preferálja, ám kapott ő is egy puzzle-t ami kifogott rajta. A márka stimmel, meg minden, csak ez egy speckós kiadás, az egész kép arany színű.
A világtörténelmet ábrázolja és földgömbbel, mindamellett fesmény.
Nem bírta kirakni, pedig még nyáron mutatta meg nekem és akkor is még csak a keretét rakta ki.
Feladta, odaadta nekem, hogy rakjam már ki neki. Oké, mondom, egy ilyen szopatós darab után egy arany puzzle nekem már meg se kottyan... mondtam ezt akkor...
El kell ismernem, ez is kellőképpen szivat/szivatott, viszont ha mindenki velem van, akkor ma, vagy holnap már el is készülök vele.
Vicc, hogy szombaton este kaptam meg.

Tervezem majd, ha lezajlottak az ünnepek, akkor nagy fába vágom a fejszémet és veszek egy 5000 darabosat.
Kemény lesz, de már ráedzettem. Kiraktam eddig 3db 3000 darabost. 2db 1000 darabost, meg azt a borzalmas 1500 darabosat is.
Készen állok egy nagyobb kihívásra, csak azt nem tudom, ha az is kész lesz, azt vajon hova tesszük fel, mert én eddig minden puzzle-omat bekereteztettem.
Meglátjuk.

Halloween pumpkin
1 évvel ezelőtt kezdtem el újra tököt faragni. Idén is terveztem és lestem a zöldségeseket, hogy kinél mi van. Idénre kerek tököt akartam.
Van egy 0-24 órás zöldéses kint a Műúton, pénteken láttam is hogy egymásra tornyosulva vannak a tökök, ha 200 nem volt ott, akkor 1 sem.
Nah megvan a nyertes, gondoltam, majd szombaton megveszem, hétfőn kifaragom.
Aha... mint tudjuk, ez nálam nem így működik, elmegyek a zöldségeshez, látom, hogy egyetlen tök maradt, az is valami mutáns formájú, amit ugye faragni nemigen lehet.
Remek. Mehettünk máshova.
Egy helyet talátunk, de ott csak fele méret volt és már az alja kezdett rohadni.
Hát ez sem úgy sült el, ahogy azt én szerettem volna.
Ez nem meglepő.
Mind1, megvettem, hétfőn kifaragtam, nem lett rossz, de ha olyat tudtam volna venni, amilyet pénteken kinéztem, akkor sokkal jobb is lehetett volna.
Nem baj, majd jövőre.

Érdekes, utánanéztem és nem jellemző mindenszentekkor tököt enni, ergo, azt a kb. 200 tököt mind faragásra vitték, ennek ellenére egyet sem láttam a házak előtt.

TDU2 big failure
Ezt már 1 hónapja meg akartam írni.
Ha jól emlékszem korábban már rage-eltem, hogy eltolták a kiadást majdnem egy fél évvel, illetve azt is írtam, hogy bekerültem a béta tesztbe. Nem biztos, lehet nem itt írtam, hanem máshol, mind1.
Szóval, játék kiadás helyett, köcsög konzolosok miatt most csak béta teszt van, aminek a második fordulójába bekerültem.

Nos... lelkesedésem, elégedettségem rovására ment.
Igen jellemző játék folytatásokra, hogy amilyen jó volt az elődje, olyan szar lett a folytatás...
Itt is ez a helyzet.
A grafika csilivill, csodaszép, meg minden.
A fizika fos. Vagy tegyék vissza a régit, vagy kezdjék előlről, CARS DON'T WORK THAT WAY!
A közösségi része nem lenne rossz, ha nem baszták volna tele fölösleges faszságokkal.
Most őszintén, ki a faszom fog kaszinózni menni egy autós játékban?
Akkor már inkább Sims, vagy Gta...
Sokan Sims Dirve Unlimited-nek fikázzák és én ezzel maximálisan egyetértek. Mászkálsz jobbra-balra az embereddel, rádaásul a séta iszonyat szarul lett megcsinálva. Atari inkább maradjon az autóknál, ahhoz jobban értenek, mint az emberekhez.
Ami a törést illeti. Meg lett igérve, hogy lesz törésmodell minden kocsihoz, még Ferrarihoz, meg Lambohoz is. Jah, törésmodell... 200km/h-val frontálisan csattanok egy forgalmi kocsival, vagy akármivel, eredmény: karcos, lepattogzott fényezés, a lökhárító töretlen, de lóg. HŰŰŰŰHAAAA!
Tiszta NFS 4 bazzeg, nemár...
Vagy legyen normálisan megcsinálva, vagy egyáltalán ne legyen.
Élethű karambol? Egy ilyen frontális ütközésnél a valóságban mind2 kocsi repülésnek indul, 600 átfordul, piruettezik, meg hasonlók, itt mivan?
A kocsi lesodródik az útról, az én kocsikm meg megáll egyhelyben, majd egy másodperc múlva elkezd sodródni. WTF?! Ehhez képest még az 1-ben is sokkal életthűbb volt a koccanás.
A rendőr rendszer egy faszság. Helikopter jön, ha lemész az útról? Rendben. El vagy kapva, ha nem vissza az útra x másodpercen belül? WTFF?!
Én nem tudom, hogy Atarinál mi a faszt művelnek, de bazzeg ilyen szarságokat 5 évvel ezelőtti játékban láttam utoljára.

Annyival, de annyival jobban meg tudtam volna ezt a játékot csinálni, legalábbis elméletben. Sokkal jobb rendszerem lenne mindenre, a rendőrök, a közösségi dolgokra, meg sok más apróságra. Minden ötletem simán megvalósítható lenne, nahde ki hallgat egyetlen véleményre ugyebár...

Ez a játék nem más, mint az NFS 4, a GTA SA, és a SIMS2 fúziója. Szar lett, sajnálom.
Nagyon megfontolom, hogy egyáltalán megvegyem-e.
Az 1 még mindig klasszisokkal jobb.

Pc problems/it'll never end...
Tulajdonképpen nem is pc problémáról van szó, hanem egy vincseszter problémáról.
Haldolik meg és az elmúlt egy hónapban azon küzködök, hogy mentsem róla ami menthető.
Az a baj, hogy minden kell róla, mert az nekem nem egy telepítős vincseszter volt, hanem szinte csak adattárolásra használtam, tehát elég sok cucc van rajta.
Félek, hogy nem fogok tudni mindent lementeni róla, mielőtt végleg bemondja az unalmast.
Bazzeg ezek a kurva pc-s gondok sosem múlnak el...

A new blog? Maybe
Régebben írtam, hogy lehet, hogy nyitok egy új blogot, ám akkor még problémák miatt akartam, aztán mégsem lett, de most megint agyalok rajta.
Ezúttal egy olyan blogon gondolkodok, ahova a cuccaimat tenném fel. A hobbijaimat.
Firkák, Puzzle-ok, stb.
Ha túl leszek ezen a vincseszter gondon és meg is maradnak a cuccok, akkor lesz is mit feltölteni, ha nem, akkor gáz van.
Majd meglátjuk.

Nincsenek megjegyzések: