2010. november 25., csütörtök

Vienna, here we come!!!

Legalábbis remélem.
Tavaly voltam kint és nagyon tetszett és mivel így is szarul jönnek ki az ünnepek idén, nem ártana feldobni valamivel.
Megintcsak abba a falba ütköztem, hogy karácsony és mivel lepjem meg Tanashi-t...
Ez egy örök fejfájás nekem, mert sosem tudom, mi lenne jó ajándék.
Gondoltam megkérdezem, hogy lenne-e kedve kimenni idén is. Tetszett neki is az ötlet és szívesen kimenne ő is.
Nah meg is van az ajándék, a Bécsi út! (meg még talán valami apróság)

2 apró probléma van ezzel az egésszel.
Volt haveromat, aki intézte tavaly ezt az utat év közben el küldtem melegebb éghajlatra. Részletekbe nem mennék bele, mert fölösleges. Dióhéjban: nem tetszett az a stílus, ahogyan hozzá állt dolgokhoz, annak ellenére, hogy én nem úgy beszéltem vele... mind1, elmúlt.
Ezt a problémát megoldandó, kersetem egy céget, akik szintén rendszeresen megrendezik ezt az utat.
Találtam is egyet és minden jónak tűnik.

A másik apróság, hogy Tanashi-nak jönnek a vizsgák és még nem tudja pontosan miből, mikor fog írni. Ez befolyásolja azt, hogy mikor tudnánk menni.
Ez azért baj, mert még nem tudom, hogy kell-e előre lefoglalni helyeket.
Nem lenne jó lecsúszni róla.
Még nem beszéltem a céggel, így a részleteket nem tudom, de asszem ma fel hívom őket, hogy tudjak mindent.
Emellett reménykedek, hogy Tanashi időben megtudja a vizsga időpontokat.

Remélem nem lesz olyan hideg, mint tavaly, de ha mégis, idén alaposan felkészülök rá.
Fényképezőhöz is viszek vagy 6 elemet és valószínüleg végig zabálom az összes, vagy legalábbis a kajás bódék javát.

Fucking diet, I can see the light...
Átkozott diéta, lassan már véget ér.
Még ez a hét és a következő, aztán véééééége...
Igazi kínszenvedés volt ez a hónap.
Mondanám, hogy sohatöbbet nem akarok sárgarépát látni, de attól tartok Januárban kezdhetem újra a diétát.
Jön a December, a nagy zabálások hónapja és tudom, hogy a kilóknak több mint a fele vissza is jön, de igyekszem odafigyelni.
Szinte biztos hogy Januárban megint diéta lesz, de azt már nem tervezem olyan drasztikusra, mint a mostanit.

Peace, until further update.

Nincsenek megjegyzések: