2010. november 16., kedd

Innocent, MY ASS!

Rendszeresen hallani a közéletben és a médiában, hogy a nőket így meg úgy lenézik, lekezelik, stb.
Siralmazzák, hogy nincsenek megbecsülve, elmondják őket kurváknak, szajháknak, holott ők igenins ártatlan érző lények.

riiiight....

Tudomásomra jutott egy hír, aminek kénytelen voltam utánajárni, mert annyira abszúrd és erkölcstelen, hogy nem akartam elhinni.
Hiába, az erkölcstelenség mértéktelensége mindig képes engem meglepni.
Ezek után én lennék felháborodva, ha a fent említetteket továbbra is siralmaznák.

A hír:
Utcai szexelőket kaptak rajta Kőbányán.
Az érintettek 2 fiatal lány, amint egymást nyalják falják intim testrészeiket fényes nappal, a forgalmas metroállomás korlátjánál.
Különösebben nem zavarja őket a tömeg, ami minden egyes metró érkezésénél, vagy indulásánál őket körülveszik.
Magát a videót nem láttam, de a kép is elég volt, hogy meggyőzzön a hír igazság tartalmáról. Tovább erősítte ezt, hogy ma a rádióban is erről szól a reggeli hír kibeszélés. Innen is tudom, hogy sokan megálltak mobillal fényképezni, felvenni őket, sokan megrökönyödve mentek el mellettük, sokan még be is kiabálnak bizonyos dolgokat. Nem tudom, mint mondtam, nem láttam a felvételt és nem is szándékozom megnézni.

Nos, azt hiszem minden lekicsinyítésért rinyáló picsa most szépen befoghatja a mocskos pofáját.
Ilyen mértékű erkölcstelenség egyszerűen elfogadhatatlan, demoralizáló és társadalom bomlasztó.
Undorító...egyszerűen nem is lehet az ilyesmit feldolgozni ép ésszel.
Az a baj, manapság az attention whore-kodás legalább akkora divattá nőtte ki magát, mint a nyíltan felvállalt buziság, vagy az emók. Utóbbi az előbbi kategóriába tartozik, csak lassan különálló divatként is lehet értelmezni, de most nem erről van szó.

A hetóság bűntetni persze nem tudják a kurvák viselkedését, mert erre nincs igazán törvény...

Ha én találkoztam volna ilyesmivel, amellett, hogy le mocskos kurvázom mind2t, nem tartanám kizártnak, hogy felpoznám őket, sőt, habár elveim szerint nőre kezet nem emelek, de ezeket akár még teli ökölből, visszakézből álkapcson is basznám.
Csak azért nem lökném őket a metro alá, mert nem érné meg a bűntetést ez a 2 emberiség szégyene, pedig ezt érdemelnék.

Ilyenkor bánom, hogy a kommunista rendszerből nem maradt meg a társadalmi fegyelmezés, amikor ha valaki valami feltűnőt, erkölcstelenséget művel, akkor azt a rendőrök beviszik és halálra basztatják.
Bezárják néhány órára, vagy napokra, közben mennek a kérdezgetések, szíjjal való fenyítések.
Igen, ez hiányzik napjainkból.
Akkoriban, ha valaki ilyet mer csinálni, az biztos hogy még ki is végzik.
*sóhaj*Bár így menne ez mai is, asszem 2szer is meggondolák az emberek, hogy ki hogyan akar kitűnni.

Több szempontból is iszonyat az eset.
Tök fiatalok, szinte még kölykök, a jövő degenerációja bazzeg...
Mind2en picsák... a nyilvános szexnél csak egy undorítóbb létezik és az pedig ha egy pár azonos nemű csinálja, legyen az női vagy férfi páros.
Az ilyen emberi hulladékokat, seljeteket írtani kéne. Tűzzel, ciánnak, lőszerrel.

Végül azokat a következtetéseket lehet levonni, ami megint csak az én elméleteimet igazolják... mily meglepő.
Megint csak azzal a gondolattal játszok el, hogy bárcsak hatalmon lehetnék...meh...

Szóval igen, országunknak ismét van mivel büszkélkednie, köszönnettel a másik nemnek, akik közül sokan több respect-et akarnak, közben meg társaik ilyeneket művelnek.
*taps*

Ezzel a témával többet nem szeretnék foglalkozni, így ha kérhetem mellőzzük a szájhabzós kommenteket, mert
1. a fent említett miatt auto delete
2. nem válaszolok rá, mert a bejegyzés befejeztével leszarom a témát
3. a névtelen hozzászólás szintén auto delete, de ezt már rég tudjuk.


Whooah, we're half way there...
Diétám amellett, hogy kibírhatatlan, a tegnapi nappal ért el a feléhez. Eddig 6 és fél kilótól szabadultam meg. Szinte biztos, hogy a hónap végéig nem lesz meg az áhitott 70 kiló, de ha a 75 meglenne, én már annak is örülnék.
Ugye jön a December, a nagy zabálások hónapja.
Valamennyit tuti visszaszedek, de oda kell figyelnem, aztán lehet, hogy Januárban folytatom a diétát.
Régóta járt a felyemben, hogy le kéne adni néhány kilót, mert kezdett sok lenni, de minding leszartam konkrétan, majd egy reggel úgy keltem, hogy nah, mától zöldség diéta van! Hehh, ugyanilyen hirtelen elhatározással váltam meg hosszú hajamtól, amit néha azért bánok, mert fun volt.

A new hobby? maybe...
Tervezem, hogy kipróbálok egy új dolgot, ami ha bejön, könnyen hobbimmá válhat és kreativitásomat segítheti nagymértékben.
Sokadik hobbim lenne, de lehet ezzel még pénzt is tudnék keresni.
Színes üvegek, vágás, forrasztás, ragasztás; egyelőre ennyit mondok el róla, konkréttabbat majd akkor, ha már biztosan csinálni fogom.

Peace.

Nincsenek megjegyzések: