2010. november 11., csütörtök

Fucking diet...

Nem volt könnyű elhatározás, de úgy döntöttem, hogy diétára fogom magam.
Nem híztam el, de van egy kis belem, amit le kéne adni.
Az van, hogy én egy lusta fasz vagyok, így a mozgás az ki van zárva, maradt a drasztikusabb megoldás.
Étrendemet leszűkítettem a következőkre:
Sárgarépa, karalábé (persze nyersen), alma, banán, főtt tojás, hajában (vagy héjában, kinek mi) főtt krumpli, konzerves hal és valami teljes kiörlésű búzából készült kenyérféle, ami olyan kb, mint egy liszt ízű keksz. Én csak borzasztó kenyérnek hívom.
Inni csakis bubitlan vizet iszok.

Kemény, nagyon kemény... a zöldségektől már rosszúl vagyok, a zabálásra való kísértés elviselhetetlen, de kibírom, ha beledöglök is.

Ezt az egészet erre az 1 hónapra tervezem, kiváncsi vagyok mennyi kiló megy le rólam.
Már múlt hét kedd óta csinálom, de nem akartam akkor leírni, mert még nem tudtam, hogy fogom-e bírni és nem akartam előre pofázni. :D

Nem tudom, mennyire lesz ez eredményes, de múlt hét kedden még 85 kiló voltam, most 80,5 vagyok. Nem semmi.
Anyám meg nővérem macerál, hogy valami táplálóbbat azért néha nem ártana ennem, de az van, ha ezt nem tartom be ilyen szigorúan, akkor szart sem ér az egész.
Mint mondtam a mozgás kizárva, illetve járnék én úszni, de 2 haverom közül egyik sem jön, én meg egyedül nem megyek, így patthelyzet.
Mind1, ha ez a diéta beválik, akkor lehet majd késöbb is alkalmazni.

Jön a December, a nagy zabálások hónapja... karácsony, szilveszter, stb...
Lehet majd Januárban kezdem újra az egészet.

Érdekes, annak ellenére, hogy szinte biztos voltam abban, hogy még pokrócabb leszek a kajahiánytól, egész jól vagyok. Kicsit sem vagyok morcosabb, mint általában.
Úgy tűnik engem nem az üres has tesz morcossá, hanem az emberek, de ezt mind tudjuk.

Szóval megy ez a diéta, egyelőre bírom, bár a kísértés nagy, de ez mind elhatározás kérdése.

Kis apropó, hogy ma nekem kellett főzni, ami mégjobban kínzott, de jelentem, túléltem.
Peace.

Nincsenek megjegyzések: