2010. október 11., hétfő

You never forget love, you just learn to live without it...

Újfent pezsgőbontás és tüzijáték. A mai napon 8. éve vagyok egyedül.
És hogy hogy érzem magam? Kifejezetten jól.
Rájöttem, hogy nekem kurvára nincs szükségem párkapcsolatra. Sokkal jobb nekem egyedül, minthogy valaki után futkossak rendszeresen.
Már egyáltalán nincs szükségem a szeretre. A bennem elfolytott vágy, hogy szeretetet adjak már túl régóta van elfolytva és gyűlöletté és bizalmatlansággá vált.

Senki se gondolja, hogy szenvedek, nem, rájöttem, hogy jobb nekem így. Van kocsim, van hobbim, ezek legalább annyiba kerülnek, mint egy barátnő, de egy barátnővel ellentétben ezek hálás dolgok, nem basznak át, nem lépnek le és van eredménye.

Belefáradtam abba, hogy mindig csak adok és adok és a végén ott vagyok hagyva a szarban.

Nem kell, nincs rá szükségem. Inkább foglalkozom a barátokkal, minthogy fussak egy párkapcsolat után, ami úgyis véget ér, mert a női nem nem ismeri a hűség fogalmát.

Szóval igen, 8 év, nem semmi, most már meg sem állok 10-ig.

Egy kis bölcsesség: Sosem felejted el a szerelmet, csupán megtanulsz élni nélküle...

Éjszaka napsütés várható.
Peace.

Nincsenek megjegyzések: