2009. március 30., hétfő

Freaky dreams rou....ah fuck it...

Ritka szar éjszakám volt...

Rég volt már, hogy nem bárányt, hanem perceket számoltam... baromi hosszú éjszaka volt.
Nem bírtam elaludni, forgolódtam, fájt a fejem, melegem volt...
Lecsavartam a radiátort, kinyitottam az ablakot, (fangörlök örömére) félmeztelenül aludtam... azaz próbáltam...
Kivételesen az eső nyugtató hangja sem segített.
3 órakor az járt a fejemben, megint milyen zombi leszek...
Fél 5kor végre sikerül elaludnom.

Innentől kaphatná a bejegyzésem a Freaky dreams legújabb epizódját, de annyira fáradt vagyok és annyi mindnen baromság tömörült abba a szűk félórába, hogy most inkább hagyom is.

5kor felkelek, iszonyat szomjas vagyok... baracklé elfogyott, mountain dew elfogyott... lemenni nem akarok, mert akkor megint nyomkodni kell a riasztót, az meg hangos.
Vajon nővéremnél van-e valami?... átmegyek (btw nővérem pesten van, ergo nemgáz az átmászkálás a másik szobába), látom bubitlan víz... jobb mint az üres poharat inni... töltök, kortyolok... hát nem kellett sok hogy pofazacskó vákumnyomásos mosást végezzek a monitoron... Mi a faszom ez?!-hangzott el a kérdés a fejemben, majd a vaksötétben hunyorogtam a palackra.
Figyelem, reklám jön. Ó bazzeg!!!! Ez Theodora, a ku.... a többit a fantáziátokra bízom... btw nővérem is utálja, ő mindig azt a Nestlé féle bubitlan vizet issza... mi fenét keresett nála Theodora.
Nah ez is jól sült el, gondoltam és visszafeküdtem, némi szenderedés reményében...
Az órát ébresztés előtt 1 perccel kapcsoltam le, kiüvegsedett szemekkel, majdnem bejátszottam azt a McDonalds-os reklámot, mikor a srác zombimódban kidobja a szennyest a wc-be és a szennyestartóba ürít... már nem is tudom, hogy ezt a hétfő számlájára írjam, vagy a fáradtságoméra...
But wait, there's more!
Kedves macsekom a szobám előtt várt, hízelgő kis nyávogással jelezte ottlétét. Szasz, macs, hangzott a válasz, majd indultam befelé megkerülve a macskát. Sajnos ráléptem a farkára, amit kevésbbé hízelgő nyávogással jelzett majd búcsúképp egy szép sormintát hímzett a lábamba.
Anyámék lent, a szokásos "jó reggelt" helyett a "kurva anyád, az Isten basszon teherbe, te kibaszott macska, lenyesem minden rohadt karmodat, már amelyik nem maradt bennem" szavakat hallották tőlem.
Vérrel átitatott zoknimat ki kellett cserélnem.
Majd levánszorogtam, felvázoltam mi történt, meg azt is, hogy kb fél órát aludtam összesen.

Ha esetleg valahol durvább helyesírás hibáim lennének, vagy zagyvaságot írnék, azt majd kijavítom, bár azután, hogy itt melóhelyen, a jelenlétire azt írtam, hogy Pécsi Zoltánné, már semmin nem lepődnék meg.

Jelenleg, iszonyat fáradt vagyok és most már rosszúl is érzem magam. Reggelit nem ettem és lehet még vacsorát sem fogok...
Anyámnak még nem vázoltam fel távozási szándékomat... ha továbbra is rosszúl vagyok, akkor szeretnék 2 után lelépni... kiváncsi vagyok, hogy fogadja.
Ha megint beköhög egy "menjek orvoshoz papírért" szöveget, akkor nem garantálom, hogy nem fakadok ki.

Soha rosszabb napot... remélem másnak sem lesz... mára ennyi...

U.I.: Fatal, ne röhögj!

1 megjegyzés:

fatal írta...

De röhögök :D