2009. március 23., hétfő

work in progress...

Egy újabb hét kezdődött... kicsit nehézkesen... éjszaka nem aludtam valami jól, agyam járt, mint a gép, kicsit sem tudtam takarékra tenni...
Ma reggel olyan szemem volt mint egy drogosnak... szemenként 4 ráncot számoltam és olyan véraláfutásos volt a szemem, mint Vegitának a sorozat elején...

Más
Szegény Angelt is szerencsétlenségek tömkelege éri, most spec a munkahelyével kapcsolatban.
Személyes üzenet: szólj kérlek, mikor mindennek vége, mert szeretném végre megmondani a magamét a főnöknek.

Más
Hétvégén kis sikerélménnyel gazdagodtam, bár küzdelmes pár órát vett igénybe.
Mostanság TF2 helyett Tdu-zok és Diablo2-zök(nem röhögni). Diablo2 nagy kedvencem, időnként előkaparom, hogy végigjátszam újra és újra, ám most meggyűlt a bajom a karakter inventory-jával... lényegében azzal, hogy rohadt kevés a hely, nem győztem zsúfolni a gem-eket és a charm-okat...
Szerencsémre találtam neten modot, ami igencsak megnöveli a helyet mind inventory-ban és a személyes ládában...jah és a cube-ban is.
A küzdelmek nem a mod telepítésével, hanem a használatával voltak. Miután informatikai analfabéta vagyok (pl.: a crack fogalmát 14 évesen, használatát 16 évesen tanultam meg... do I need to say more?); régóta ismert diablo fan pc géniusz haverom segítségét kértem és kb másfél órás kemény küzdelmek, néhány doboz nyugatató (neki), és tömérdek patch és crack letöltése után sem akart menni. Végeredményben már annyira jólinformált lettem, hogy másnap újra nekifutottam... Mentésemet backup-oltam, a játékot újraraktam, leszedtem az 1.11-es patch-et és a hozzá való crack-et, telepítettem, majd felraktam a modot... kipróbáltam új karival és SUCCESS!!! Nem fagy ki, és megvan a giga inventory... yeeee... visszaraktam a mentést és úgy is működött, és a cuccaim sem tűntek el... úgyhogy hepi vagyok, nem kell zsúfolgatni és nem kell minden fontos cuccot eladni...
Thx a segíséget PegarD.

Más
Ami az elmúlt időben folytatott tömény agyalást illeti... továbbra is folytatom de lassan az eredményhez érek...sajnos...
Talán még 1 beszélgetésre lesz szükségem, mielőtt dönteni fogok...
Nem lesz egyszerű... részletekről nem nyilatkozom, sem itt sem msn-en...

--------------------- ANNOUNCEMENT TIME!!! ---------------------

Észrevettem, hogy csak akkor írok szinte, ha valamin dühöngök, vagy depizek, ergo hogy valami kis életet vigyek kicsiny blogomba, indítok egy "A Hét szövege, vagy beszólása" rovatot, ami random msn beszélgetés részlete, vagy imageboard-okról (4chan, magyarchan) 1-2 beszólás lesz.
Alkalmankén lehet linkelek youtube videókat és talán 1-2 random viccet is bemásolok.
Ez utóbbi nem napi rendszerességgel lesz, mert úgysem tudnám betartani, ezért nem is igérgetem... nem szeretnék úgy járni, hogy elmaradok 1 havi adaggal, aztán egy bejegyzésem csak viccekből álljon.

Apróbetűs rész: nem vállalok felelősséget a rasszista viccekért(néger, cigány, zsidó), a buzi és az emo (tulajdonképpen a kettő ugyanaz, hehehe....) viccekért, a szőke viccekért, és... hát nem hinném, hogy rendőrök olvasnák ezt a blogot, úgyhogy rájuk kár kitérni. A viccek célja a nevettetés, akinek nem tetszik annak nem kell olvasnia és/vagy nem rendelkezik humorérzékkel.

majd re...

Nincsenek megjegyzések: