2009. március 24., kedd

Freaky dreams round 2...

Megintcsak egy nagyon fura álmom volt, ami ébredés után elgondolkodtatott... annyira, hogy el is késtem melóhelyről...
Mindenre nem emlékszem belőle sajnos. Egy buszon vagyok, de nem egy átlagos ikarus féle buszon. Olyan emberek vesznek körül, akiket soha nem láttam eddig, de álmomban mégis ismertem őket.
Megérkezünk egy szűk Pesti utcába, ahol a sok magas és ismeretlen épület közül megismerem a lakásomat. Meg is említem, "itt a lakásom". Furcsa volt, mert körülötte csupa olyan épület volt, ami a valóságban nincs ott.
Nem tudom miért, olyan Londoninak hatott a környezet, holott soha nem voltam Londonban.

Majd képszakadás... egy lakásban vagyok, ahol keresztanyám fogad ebéddel... szintén fura, mert valóságban keresztanyámék egy családi házban laknak, tőlünk átlósan, az utca túloldalán.
Majd megint képszakadás, megint egy ismeretlen lakásban vagyok. Rajtam kívül még 2 ismeretlen ember volt ott, de mint a buszon lévőknél, őket is ismertem...
Majd az egyik ajtón kilép Tanashi...

nos...

úgy, ahogy eddig még nem láttam.... nem meztelenül, mielőtt bárki rosszra gondolna... ugyanakkor elgondolkodtam, hogy élénk vizuális készségem ilyenkor áldás-e vagy átok...
Szintén furcsaság vele kapcsolatban, hogy a haja olyan volt, mint régebben, nem az a stílus, mint most...
A legurcsább az volt, hogy álmomban tisztában voltam azzal, hogy nem stimmelnek a dolgok, mégis olyan természetesen viselkedtem, meg sétálgattam egyik helyről a másikra, mintha már lettem volna ott...
Megint képszakadás... a szobámban vagyok, saját magamat látom az ágyon hanyattfekve aludni... felülnézetből...
Így csak akkor fekszek, ha csak pihentetem a szemem, így nem szoktam aludni... Ha így fekszek, akkor az azt jelenti, hogy perceken belül kellni kell... láttam is mellettem, hogy az óra 7:02-t mutat...

még 3 perc...

Csörög az óra és hirtelen a felülnézetből a valóságban találom magam...

Kikészítenek az ilyen álmok... jobb szeretem, mikor mélyalvásban vagyok és nem álmodok semmit... megint hullafáradt vagyok, egyáltalán nem pihentem ki magam és még most is az jár a fejemben, amiket álmomban láttam...
meh...

Nincsenek megjegyzések: