2009. április 17., péntek

so much for my plans...

no, megint rég nem írtam... pedig már hétfő óta akartam...
Most elég sok a meló... börtönben is és otthon is... éljen a kertes ház...
Estére már nem volt hangulatom írogatni, így maradt TDU.

Utólagos Boldog Nyulat mindenkinek... nah ezzel a formalitások le vannak tudva...

Hétvégémet rokonoknál töltöttem vidéken. (ami még vidékibb, mint itt ahol lakom)
Ott öregem olyan keményen vallásos, jobb szavakkal élve: agymosott mindenki... ott aztán van minden... mise (amire nem mentünk mi se :D), szentelt sonka, meg nem is tudom mikor volt pontosan a böjt... de én mindennap ettem valami húst, csakhogy szánt szándékkal megszegjem buta kis hívő emberek szigorú szokásait... shame on me, boohoo...
Hétfőn délután értünk haza.
Kedden meló... anyám már rögtön az első munkanapon meg tudott lépni.(bokámat lefosom és a pofám leszakad kategória)
Délután közölték, hogy a hintaágy lefestése az én kiszabott bűntetésem lesz. JUHÉJ!!!! mondtam, de jó, alig várom (not...).
Ezen feladat kiosztásakor kijelentettem, oké, de tuti hogy nem meló után fogok itt csiszatolni meg festegetni; így szerdán otthon maradtam abban a reményben, hogy be is tudom fejezni.

Guess again... elkezdem kis vászonnal csiszolni, mikor tudatosul bennem, hogy ezt bizony szét kell szedni. Ok, no prob, 20 perces munka, szétkapom, átcsiszolom.
Nahmármost engem tegnap azzal vakítottak, hogy "oh igen, elég átcsiszolni egy kicsit, aztán lefújom a festékspay-el".
Meg is tettem, csiszatoltam, festettem, azaz csak akartam. Ráfújok egy réteget, erre az egész régi festés elkezdett felhólyagosodni. Egy JESUS és egy OMG kiáltása után egy hátraszaltóval biztosra mentem, hogy (esetleges) robbanási hatósugaron kívül legyek. Óvatosan visszatipegek és látom, hogy az egész úgy néz ki, mintha hígitóban ázott volna.
Fasza, nah akkor irány festékbolt, vettem 2 üveg kromofágot, 1 drótkefét és még 2 doboz festékspray-t...3800ft...

Telefonon lejelentettem a 2 festőművésznek, hogy szaktudásuk hintaágy festést illetően FAIL!!!Már láttam, hogy ez legalább 3 napos művelet lesz. Csütörtököt is kikértem, hogy haladjak a dologgal. Eljutottam oda, hogy a 2 fekvőkeretet, a feslő tartóvasat, a két lábat, meg a 2 karomat teljesen lemarattam.
Banyek, kromofág OWNZ Veet szörtelenítő...
Szombatra maradt a ülő és a fejtámla. Direkt a végére hagytam a szopatósabbakat. Aki csinált már hasonlót, az tisztában van azzal, milyen fun lecsiszolni kézzel a vékony kereszt hálót... a keret még csakcsak, de a kereszt háló.... aztán jön csak az igazán fun, a festés.
Jó hétvége elébe nézek.


FUCK YOU BOOMBASSTIK
Nem emlékszem, hogy említettem (és most vissza nem olvasok), de beszereztem a bravo-ba a hangcuccokat, kivéve egy borító lemezt a rádióhoz, amit kb féléve néztem egy nevét meg nem mondom autóhifi és tuning boltban, a Lurdy házban, a hátsó bejárat után rögtön balra....
Akkor ott volt helyszínen. Most nem volt.
Betelefonozok, hogy van-e, nehogy potyára autózzak.
-Nincs.-
-Oké, mikor lesz?-
-Holnapra lesz.-
-Tuti?-
-Tuti.-
Másnap (szerdán) beautókáztam, toporogtam a dugóban...
Nincs..............................................................................................
Elindult a visszaszámlálás a fejemben...
BASSZÁTOK MEG, NEM AZT MONDTÁTOK TEGNAP, HOGY MÁRA TUTI LESZ?! VIDÉKRŐL AUTÓKÁZTAM BE, CSAK EZÉRT BAZDMEG! ELJÖHETTEM DÉLBEN MELÓHELYRŐL, CSAK EZÉRT BAZDMEG! KI FOGJA NEKEM A POTYA UTAT KIFIZETNI, MI? LEGKÖZELEBB CSAK MELÓ UTÁN TUDOK JÖNNI!!!
Nah ez gyorsan lefutott a fejemben, majd mély levegő és mindezt higgadtan, tőlem megszokott módon, udvariasan mondtam el (és ebben semmi irónia nincs).
-Figyi- mondja
-Anyád figyi!-gondoltam
-Add meg a számod, amint megkapjuk holnap, hívunk.-
Ezzel távoztam. Tegnap megvártam az 5 órát, aztán telefonoztam.
-Még nem kaptuk meg.-
Képzeletben átnyúltam a telefonon és amíg a fejet cibáltam ki a kagylón félúton földhöz vágtam a telefonom...
Megint mély levegő.
-Oké, mindenképpen kellett volna legkésöbb ma, mert holnap szerelik be és enélkül borul minden.-
-Holnapra tuti lesz, hívni fogunk.-

Péntek van, még nem hívtak, a kocsi szerelőnél, és abban maradtunk, hogy mindent beszerel, csak a rádiót köti ki, amíg ezek a fasznyakúak meghozzák a cuccost.

Ezúton is óva intek mindenkit, hogy valaha is a Boombasstik-hoz menjen akármiért...
Nektek meg, kik ott dolgoztok, kívánom, hogy szakadjon rátok az egész kibaszott Lurdy ház rátok eső szárnya, balfasz banda...
Ilyenkor gondolok arra, hogy kéne az én fejemre is egy szelep, mint ami egy jól ismert magyar rajzfilm egyik szereplőjének volt; azzal lehetne leengedni a gőzt... valszeg nekem egész nap nyitva lenne.


Ami a régóta tartó agyalásomat illeti... nem tudok dönteni még mindig.

Mekis kaja kontra alma
KI NE PRÓBÁLJÁTOK! TUTI FUGAROHASZTÓ, CSEMPE BOMLASZTÓ HATÁSA VAN!
Innentől csak az olvassa, akinek erős gyomra van, mindenesetre megpróbálok tapintatos lenni...
Szóval, szerdán volt a második eset, ami meggyőzött engem erről a dologról.
2 hete, egyik 7végi biliárd alkalmával elfogyasztottam egy mekis burgert.
Majd rá 2-3 órára rá egy almát otthon. A hatás... mint derült égből villámcsapás. Photo Finish-el értem a Wc-re és ott töltöttem egy kis időt. Van az a channel-es szöveg, hogy you will shit bricks... nah most ezt képzeljétek el IRL...
Most szerdán dél körül ettem egy mekis burgert, aztán este megint egy almát... A hatás most sem váratott magára... here we go again...
Szóval, hacsak nem szeretnétek csempét cserélni a fürdőszobában, még véletlenül se csináljátok ezt utánam...
Van az a mondás a csípőspaprikáról hogy 2szer élvezős... nos... ez rosszabb...

Thank you, and g'night...

Nincsenek megjegyzések: