2010. június 24., csütörtök

Who needs enemies, when i have friends like you guys...

Június 23. Zoltán nap.
Felköszöntők száma: 0.

Köszönöm "barátaim", ez jól esett.

Nem tudom mivel érdemeltem ki, hogy szartok rám, érdekes mód, én tudok szánni egy-egy sms-t névnapokra, karácsonyra, húsvétra... születésnapra spec nem, mert elfelejthetem... de a névnap benne van a KIBASZOTT NAPTÁRBAN.
2 percig nem tart megírni egy üzenetet. Egyértelműen ennyit sem érdemlek...

Nem hisztit akarok csapni, csak egy ilyen dolog.... az hogy az embert felköszöntik, az egy gesztus. Az is egy gesztus, ha leszarnak, ez utóbbi kicsit szarul esik.
Mind1.

Bocsánatkérő, utólag felköszöntő sms, mail, vagy msn üzenet nem érdekel...
Jövőre lehet újra próbálkozni.
Én mindenesetre senkiről nem feledkezek meg.

Köszöntem.

Nincsenek megjegyzések: