2010. június 19., szombat

New design / Feeling nostalgic

Megfigyelhető 1-2 napja, hogy megújúlt a kinézete a blogomnak.
Címkéket is adtam minden bejegyzéshez, ahogy azt mondtam is az előző bejegyzésben és most már lehet azokkal is keresni.

Úgy látom a majmolás manapság divat... Ehhez nincs is további komment.

7végén vidéken leszek, de nem leszek ott sokat, ma délután megyünk, holnap reggel jövünk. Keresztlányom volt itt a héten nővéremmel és most visszük vissza. Én csak azért megyek, hogy nővérem ne egyedül jöjjön vissza. Egyedül lenni minden esetben szar.

Hehh, most kapok csak víztoronyhoz: keresztlányom... baszki, nem semmi... 23 évesen keresztlányom van. Hihetetlen, hogy mennyire rohan az idő, nem csak nekem, hanem másoknak is.
Ráadásul 2 keresztlányom is van.

Iszonyatosan repül az idő, múlt hétvégén lementünk megnézni unokatestvérem nyaralóját (amit még nagyszülők hagytak rá).
Ott sem voltam már legalább 10 éve. Bazzeg ahogy sétáltam a part felé, meg bent a házban is olyan régi emlékek törtek elő. Bőgés határán voltam. Mennyi nyarat tölöttem ott pecázással.
Olyan közeliek voltak az emlékek, mintha minden most történt volna, pedig ez már 10 éve volt. 10 éve...
Nem semmi...

Nincsenek megjegyzések: