2010. március 5., péntek

Tdu 2 announced!

Igen, igaz, március 3-án bejelentette a készítő, hogy idén már kiadják egyik kedvenc játékom következő részét.
Tdu-t mikor megismertem, csak ámultam és bámultam, mert én még a doboztologatós, sinenfutós fizikával rendelkező NFS-hez voltam szokva.
Amíg a régi gépem volt, addig csak egy másolattal játszottam single-ben, amint megvolt az upgrade, megvettem eredetiben a game-t, majd kb. fél évre rá a pack-ot is.
Sok ezer kilómétert beletettem már az autókba és rengeteg versenyen vagyok túl.

A hírek szerint a második részben a következők lesznek:
-időjárás változás, azaz nappal, éjszaka, napsütés, és eső
-üzemanyag szintjelzés, azaz figyelni kell a mapot, hogy mindig a közelben legyen egy benzinkút. Azt mondják, hogy ezt már az 1-be is be akarták tenni, de idő szűkében Atarinak be kellett fejeznie a game-t. Az összecsapott befejezés bizony sok bug-ot mutatott meg a játékban, némelyik javítható, némelyik nem.
-offroad, azaz nem csak a betont lehet majd feltépni, hanem a salakot, földet, sarat és homokot.
-több játékmód. Erről többet nem tudok, majd meglátjuk.

Legutóbbi infók szerint Ibiza szigetén fogunk furikázni, ami legalább olyan szép és egzotikus lesz, mint Oahu.

Egyetlen hiányosság, amit Gran Turismo-n kívül minden játékból hiányolok, azok a hétköznapi kisebb köbcentis autók.
Igaz GT2-ben a hétköznapi kocsikból is a sportos, vagy a gyári tuningos gépek voltak, de akkor is volt köztük utcai kocsi, nem kizárólag a milliárdos luxus rakéták.
Ezt a hibát több mint 100% nem fogják javítani TDU2-ben sem, de sebaj, attól még akad olyan nem túl gyors, nem túl egzotikus kocsi, amivel lehet majd enni az aszfaltot.

Summa-summárum TDU2 jön vaze, úgyhogy már alig várom. Nemtom pontosan 2010-ben mikor adják ki, de ha addig nem dobom fel a talpam a tüdő/szívbajom miatt, akkor azonnal megveszem, amint kiteszik a polcokra, legyen akármilyen drága.

Peace.

Nincsenek megjegyzések: