2010. március 17., szerda

And they're off!

And now, here they are! The most daredevil drivers to ever whirl their wheels in the Wacky Races, competing for the title of the World's Wackiest Racer!

but seriously,
végre elkezdődött a Forma 1.
Schumi visszatért, ám idén nem a Ferrari színeiben. Annyi baj legyen, nekem az F1 sosem a Ferrariról szólt, hanem Schumi-ról.
Ami tavaly Brawn néven volt csapat, most Merci lett. Érdekes dolgok vannak, mert van a Merci, a McLaren Merci, Lotus, ami csak a nevében Lotus, meg egyéb apróság.

Az első verseny kettős Ferrari győzelem lett, Schumi a 6. lett.
Idén is voltak változtatások, amikből nemigen értek mindent...
Pl.: Nincs tankolás? Miért nincs?
Azt mondják az okosok, túl nagy a veszély a benzin miatt...
Igen, valóban, most már semmi veszély nem fenyegeti őket. Baszki, egy több mint 250-nel száguldó kocsi kicsit sem veszélyes...
A versenyzők attól a pillanattól, hogy elindulnak, már folyamatos életveszélynek vannak kitéve, most hogy elvették a tankolást, sokat nem értek el...
Az a helyzet, ma már mindent inkább a kocsikra irányítanak, tehát ami régen volt, hogy boxkiállások, kerékcsere, tankolás, miegymás, amik jelentősen meghatározták a verseny végkimenetelét megszűntek, ma már minden azon múlik, hogy a kocsik mennyire vannak jól megépítve. Ez a gyengébb csapatoknak nemigen kedvező, dehát mit értek én ehhez...
Ami a kocsikat illeti, nekem már a tavalyi sem tetszett. Ami 2008-ban volt az még egész jól nézett ki, de ami tavaly, meg idén... ráadásul idén még hosszabbak is a kocsik a tankolás megszűnése miatt... no comment.



Down with sickness

Nem elég nekem ez a mellkasfájdalom, múlt héten sikerült megfáznom.
Kellemes volt. Ilyen szarul már rég nem voltam. A teától már herótom van, a zsebkenő fogyasztásom megkétszereződött, az orrom is kisebesedett, meg minden más kellemes velejárója a betegségnek, mindenki el tudja képzelni.
Hétfőre szerencsére már voltam annyira jól, hogy Tanashi-nak bevigyem a régóta ígérgetett FMA dvd-ket.
Nemrossz ez az új FMA. Egész jól megcsinálták. Azt viszont jó volna tudni, mennyi rész van még hátra.

Tuesday
Kedden kezdődtek megint a melós napok.
Mászkálós napom volt tegnap, kezdtem a GDM-nél. Taksony fele, a szemből jövők villogtak, figyelmeztetve engem arra, hogy mérnek... fasza, 40-50-nel tötyöghettem végig oda-vissza.
Nah ez lement, mehettem Halásztelekre a Suzukishoz. Reptér kanyarnál villogtak, nebassz, hogy Halásztelken is mérnek... de, mértek... megint 40-50.
Ez is lement, már nagyban nekivetkőzök, mire anyám mondja, hogy megint kell menni a GDM-be, mert bejött megint egy Ladás rendelés, ami mára kell. Ok, nemgond, usgyi.
A rendőrők elmentek, dejó, tudok haladni... aha, ahogy azt Móriczka elképzeli... nem mentek el, áttelepültek pár kilóméterrel arrébb, megint 40-50...
Aznapra nem volt több mászkálásom. Viszont, azért a marhafontos Lada cuccért csaknem jöttek, így az ráért volna, mind1, majd az árba beleszámolom a benzinezést.

Hosszas kocsikázásom alatt megbizonyosodtam arról, hogy

maintenance coming up soon

Kis kocsimra hamarosan karbantartás vár.
Bal visszapillantó tükrömnek a burkolata alatt rozsdásodott a fém és ledobta a festéket, azt kell majd javítani. A küszöböt takaró műanyagot is már rég ki akartam cserélni, de azóta sem kapok bontottat, a gyári meg 12500,- ... kösz nem.
A műszerfal takaró műanyag is cserére szorul, de abból már megvan a bontott. Ha minden meglesz, majd egyszerre akarom ezeket cserélni.
Van egy kisebb beázásos problémám is, és nem tudok rájönni, hol, gyanítom a szélvédőguminál, de nem 100%, majd szerelő kideríti. Akartam egy kis színfeljavítást az egész kocsin, ami nem olcsó mulatság, de lehet kicsit hanyagolom, mert a 99 óta egyszer sem javított futómű lassan elfárad.
Ha ott is mindent cserélni kell, az sem lesz pénztárcabarát... gömbfejek, kormányösszekötők, lengőkarok, lengéscsillapítók. És ha már ottvagyunk, megnézetem a kerékcsapágyakat is.
*sóhaj* zsebbenyúlós tavasz elé nézek, de mindent megadok az én kicsimnek. Megérdemli.

Peace

Nincsenek megjegyzések: