but seriously,
végre elkezdődött a Forma 1.
Schumi visszatért, ám idén nem a Ferrari színeiben. Annyi baj legyen, nekem az F1 sosem a Ferrariról szólt, hanem Schumi-ról.
Ami tavaly Brawn néven volt csapat, most Merci lett. Érdekes dolgok vannak, mert van a Merci, a McLaren Merci, Lotus, ami csak a nevében Lotus, meg egyéb apróság.
Az első verseny kettős Ferrari győzelem lett, Schumi a 6. lett.
Idén is voltak változtatások, amikből nemigen értek mindent...
Pl.: Nincs tankolás? Miért nincs?
Azt mondják az okosok, túl nagy a veszély a benzin miatt...
Igen, valóban, most már semmi veszély nem fenyegeti őket. Baszki, egy több mint 250-nel száguldó kocsi kicsit sem veszélyes...
A versenyzők attól a pillanattól, hogy elindulnak, már folyamatos életveszélynek vannak kitéve, most hogy elvették a tankolást, sokat nem értek el...
Az a helyzet, ma már mindent inkább a kocsikra irányítanak, tehát ami régen volt, hogy boxkiállások, kerékcsere, tankolás, miegymás, amik jelentősen meghatározták a verseny végkimenetelét megszűntek, ma már minden azon múlik, hogy a kocsik mennyire vannak jól megépítve. Ez a gyengébb csapatoknak nemigen kedvező, dehát mit értek én ehhez...
Ami a kocsikat illeti, nekem már a tavalyi sem tetszett. Ami 2008-ban volt az még egész jól nézett ki, de ami tavaly, meg idén... ráadásul idén még hosszabbak is a kocsik a tankolás megszűnése miatt... no comment.

Down with sickness
Nem elég nekem ez a mellkasfájdalom, múlt héten sikerült megfáznom.
Kellemes volt. Ilyen szarul már rég nem voltam. A teától már herótom van, a zsebkenő fogyasztásom megkétszereződött, az orrom is kisebesedett, meg minden más kellemes velejárója a betegségnek, mindenki el tudja képzelni.
Hétfőre szerencsére már voltam annyira jól, hogy Tanashi-nak bevigyem a régóta ígérgetett FMA dvd-ket.
Nemrossz ez az új FMA. Egész jól megcsinálták. Azt viszont jó volna tudni, mennyi rész van még hátra.
Tuesday
Kedden kezdődtek megint a melós napok.
Mászkálós napom volt tegnap, kezdtem a GDM-nél. Taksony fele, a szemből jövők villogtak, figyelmeztetve engem arra, hogy mérnek... fasza, 40-50-nel tötyöghettem végig oda-vissza.
Nah ez lement, mehettem Halásztelekre a Suzukishoz. Reptér kanyarnál villogtak, nebassz, hogy Halásztelken is mérnek... de, mértek... megint 40-50.
Ez is lement, már nagyban nekivetkőzök, mire anyám mondja, hogy megint kell menni a GDM-be, mert bejött megint egy Ladás rendelés, ami mára kell. Ok, nemgond, usgyi.
A rendőrők elmentek, dejó, tudok haladni... aha, ahogy azt Móriczka elképzeli... nem mentek el, áttelepültek pár kilóméterrel arrébb, megint 40-50...
Aznapra nem volt több mászkálásom. Viszont, azért a marhafontos Lada cuccért csaknem jöttek, így az ráért volna, mind1, majd az árba beleszámolom a benzinezést.
Hosszas kocsikázásom alatt megbizonyosodtam arról, hogy
maintenance coming up soon
Kis kocsimra hamarosan karbantartás vár.
Bal visszapillantó tükrömnek a burkolata alatt rozsdásodott a fém és ledobta a festéket, azt kell majd javítani. A küszöböt takaró műanyagot is már rég ki akartam cserélni, de azóta sem kapok bontottat, a gyári meg 12500,- ... kösz nem.
A műszerfal takaró műanyag is cserére szorul, de abból már megvan a bontott. Ha minden meglesz, majd egyszerre akarom ezeket cserélni.
Van egy kisebb beázásos problémám is, és nem tudok rájönni, hol, gyanítom a szélvédőguminál, de nem 100%, majd szerelő kideríti. Akartam egy kis színfeljavítást az egész kocsin, ami nem olcsó mulatság, de lehet kicsit hanyagolom, mert a 99 óta egyszer sem javított futómű lassan elfárad.
Ha ott is mindent cserélni kell, az sem lesz pénztárcabarát... gömbfejek, kormányösszekötők, lengőkarok, lengéscsillapítók. És ha már ottvagyunk, megnézetem a kerékcsapágyakat is.
*sóhaj* zsebbenyúlós tavasz elé nézek, de mindent megadok az én kicsimnek. Megérdemli.
Peace
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése