2010. március 29., hétfő

A pénz elszáll, a sírás megmarad, meg a kocsi is

Egyetlen közös van a kocsikban és nőkben, nyelik a pénzt, mint kacsa a nokedlit.
A külömbség viszont, a kocsi nem hagy cserben, a kocsi sokkal jobban meghálája a beleölt vagyont és örökre hűséges marad, amíg a roncstelep el nem választ.
Ezért is éri meg inkább kocsit tartani, mint nőt.

Említettem korábban, hogy kicsimnek esedékes a karbantartás.
Hát íme a lista:
2 hátsó lengéscsillapító: 2x8.900,-
4 alsó lengőkar szilent: 2 első: 2x4.800,- 2 hátsó: 2x3.500,-
2 stabilizátor + porvédő gumi: 2x2.800,-
2 féltengely porvédő szett, belső: nahmost itt 2 féle van, hogy melyik kell, az majd akkor derül ki, ha szét van szedve, az egyik: 2x8.000,- a másik: 2x4.200,-
váltó olaj 75W90-es 3liter: nah ennek még nem tudok árat, de 80W90-esé az 1.350,-/db, így számolok ezzel az árral, azaz 3x1.350,-
munkadíj: szerelés, dutómű állítás, apróságok baráti áron 20.000,-

Mindenki kimatekozhatja magának.
Előrejelzésem megvalósult, zsebbenyúlós lesz, nem kicsit.
Azt viszont tudni kell, hogy ezek mind teliárak, a munkadíj kivételével az összes alkatrészből van x% kedvezményem, de így is nagyon húzós a dolog.
Az első lengéscsillapítókat is ki akartam cseréltetni, mert ha már a hátsók ki lesznek cserélve, akkor jó lett volna az elsőket is, de azoknak is darabja 15.000,- úgyhogy az még várat magára egy kicsit.
A jobb hátsó felnimet is meg kell javítani, mert tavaly lenyúztam belőle egy szép darabot.
Emellett, ami tuningot akartam, direktszűrő csere, 2x2-es kivezetésű sportkipufogó, rendszerrel együtt, nah ezek is most pihennek egy kicsit.

Drága, nagyon drága az autótartás, de sokkal jobban megéri, mint egy barátnő, azok csak lenyelik a pénzt és a hála legkisebb képét sem mutatják.
Én pedig az a fajta ember vagyok, aki mindent megad annak, akit szeret.

Így kell faszán kezdeni a napot
Általában 7:05-kor kelek, de ma 6:05-kor kellett kelnem, mert fát hoztak fél 7-re és még meló előtt le kellett pakolni mindet.
Meg lett beszélve, hogy segítek, erre bazzeg én hordtam le mindet egyedül.
-Hát ez fasza, akkor ti meg mi a fasznak keltetek fel?-kérdeztem anyámékat.
A derekam beállt, a tüdőm kinyír, de megcsináltam.
Meló után kijelentettem, hogy én most 8-ra be nem megyek, max 9-10 körül.
Mindenki elhúzta a belét én meg ledöglöttem.
10-re bejöttem. Iszonyat fáj a hátam, részben köszönhető a fahordásnak, részben gerincferdülésemnek, amiért anno álatlánosban 1 évet jártam gyógytornára. Szart sem ért, de ez egyáltalán nem meglepő.

Kocsi nélkül 2 napig
Szerdán viszem a kocsit szerelőhöz és valszeg 2 napig nem is látom viszont.
Addig is anyám kocsijával fogunk bejönni.
Ha minden kész, remélem megszűnik minden rázkódás és nem fogok minden apró gödröt, kavicsot megérezni, mert szegény vesém már csak hajszálon lóg.

Peace.

Nincsenek megjegyzések: