2008. november 24., hétfő

Write my blog, I must...

nah... végre gépnél... beszarás ez a hétfő eddig... az alkalmazottak tűntetőlegesen odaragadtak a gépekhez és nem hajlandók felkelni onnan...
mikor már 2nél többen vannak bent, akkor nagynehezen...
Meh... no raging today... most valahogy nincs kedvem hozzá...

Igen, megint egy lusta disznó voltam. Nem írtam, régi bejegyzéseket igértem, bemásolom... nem másoltam be. For this, I'll stand in the corner... later.

Nah, mik történtek? Most nagyon mély és megeröltető gondolkodásba esem... all the Jedis are going to feel this one

...Szóval... Domino day. Yee megdőlt a rekord, gratula Mr. Domino.

És most agyhalál... ezt utálom. Nagynehezen leülök ide és mindent elfelejtek, amit le akartam írni. Kéne egy diktafon, amire rámondom a dolgokat, aztán itt mindent szépen leírni... Oh well...

Minap szedtem le egy 8 és fél gigás Dos Games Collection-t, telistele régi klasszikus Dosjátékokkal, oh yeah... aztán haver kiábrándított, dosbox nélkül 80%-a el sem fog indulni. ARGH!!!

Más
Beszéljünk a társkeresőkről...
Tapasztalataim a felhasználókról...
Előszőr is; nem csalódtam -sajnos- abban a kijelentésemben, hogy az emberek nem tudják, mit jelent az erkölcs... sóhaj... aki ismer, gyakorlatilag tudja a véleményemet erről...
Másodszor; jelen társkeresőn, ahol regelve vagyok, van a menü alatt különféle lehetőség...
Barátnak jelölés, levél írás, puszi küldés(wtf lol), képek véleményezése, stb... ezen lehetőségekkel lehet értesíteni a kiszemelt "áldozatot" szándékainkról. Ez mind szép és jó, csak egyesek nem rendeltetésszerűen használják...
Harmadszor; 9-15 ÉVES EMBEREK MI A FASZNAK REGISZTRÁLNAK ILYEN HELYRE?!
Jó, ok, nem baj, csak akkor engem ne szekáljanak; könyörgöm, leírtam érthetően abba a rohadt rublikába (magamról címszó alatt), hogy KÖLYKÖK, DOHÁNYOSOK, és PIÁSOK kíméljenek. Nem tudom, lehet én vagyok beképzelt egy 3-mas érettségimmel, de olyan k*rva nehéz megérteni, amit oda leírok?! Úgy tűnik igen.

Más
Team Fortress 2
Egészen függő lettem, magával ragadott teljesen, úgyhogy egy darabig TDU-t hanyagolom.
Sajátos humor, nagyon jól megcsinált karakterek. Az arcmimikák nagyon jók, minden kifejezés tisztán kivehető. 9 külömböző class, mind a saját előnyével és hátrányával.

Más

1-2 dolog azért bevillan, miközben írogatok. Többek közt az is, hogy múlt héten, melóból eljövögettem, mert volt otthon egy kis házimunka, amit meg kell mondjam, nem bántam.
Örültem, hogy eljöhettem. Egyszerűen annyira ellenszenves nekem ez a hely... tényleg, mint egy börtön...
Ahogy otthon lapátoltam a földet a talicskába, vagy porszívóztam a házban, vagy akár Angelnél ahogy raktam össze a komódot úgy éreztem, könnyedebb vagyok, több bennem az élet... egy kicsit. Örültem, hogy nem kellett embereket kiszolgáni, nem kellett minden egyes hülyének magyarázkodni, jobbra-balra telefonálgani...
Jó kis kiszabott munka, amiben nem kellett másokkal közreműködni, hanem csak céltudatosan csinálni. Angelnek is mondtam, hogy simán el tudnám képzelni a napjaimat, hogy komódokat rakok össze... Lehet hogy pszichológushoz kénne mennem...

Hamarosan jön a karácsony...a közönség feszülten várja hősünk hozzáfűznivalóját, és és ÉS: meh...
Szóval erről ennyit... valahogy még nincs karácsonyi hangulatom.
Ami a szilvesztert illeti, valszeg lesz programom... ilyen sem volt még.
Egyelőre ennyi.

Nincsenek megjegyzések: