2008. november 3., hétfő

here we go again...

Ezennel megnyitom új blogomat.
Korábban volt már egy, csak egyéb okok miatt töröltem.
Még nem tudom, hogy a régi bejegyzéseket beteszem-e ide.
Rengeteg idő telt el, sokminden történt.

Voltak napok, amikor úgy éreztem, azonnal le kell írnom az aznapi gondjaimat, ám az idő elteltével minden elmúlt, így nemigen lesznek visszamenőleg ápdétek.

Ha már úgyis benne vagyok

Hétfő van; ezzel mindent el is mondtam.
Az elmúlt 1-2 hétben igen elfoglaltak voltunk. Elkezdtünk Suzukihoz gyári meg utángyártott alkatrészeket árulni. Vettünk egy nagyobb készletet a fogyandókból (lámpák, szűrők, fékalkatrészek, stb). Remélem beindul.

Más
Elkezdtem Team Frotress-ezni. Nem tudom, hogy ezt írtam-e már korábban. Nem mondom, hogy jó vagyok, de lassan kezdek belejönni. Egész jó játék, ráadásul barátaim is sokszor vannak online.

Ma elég tompa az agyam, nemigen tudok miről írni, főleg értelmesen, úgyhogy mára ennyi.

Nincsenek megjegyzések: