2008. december 12., péntek

The show must go on...

Olyan rég nem írtam, hogy már a jelszavam is elfelejtettem... 4-5 próbálkozásra azért sikerült.

Eddig eltelt időben sokminden nem történt... közeleg a karácsony, idén valahogy nem várom... erről is a munka tehet.
Egyik hétvégén feldíszítettük a házat, úgyhogy esténként úszik a fényben.
Tegnap megvettem a Barcsay féle anatómia könyvet Tanashinak karácsonyra. Sokszor hallottam, hogy "A rajzosok bibliájának" hívják. Mindamellett baromi drága egy könyv... persze ezt Tanashinak nem kell tudnia ;).
Ami a többieket illeti, fogalmam nincs, mit vegyek, így reménykedem, hogy ők kitalálják, mit szeretnének.

Más
A minap rám írt msn-en Ádám haverom volt barátnője. Gondoltam, WTF?
Kérdezte mi hír velem, hogy megy sorom, stb...szintén WTF?
Aztán végeredményben kiderült, hogy csak a bűntudatát akarta oszlatni, ami szép és jó, de nem a haverok felé kéne pedálozni, hanem inkább ahhoz az emberhez, akinek hazavágta az életét.
Ez az eset gyanusan hasonlít az én esetemre... nálam annyi különbség volt, hogy egyből nekem írt és nem 2-3 hónap múlva, hanem bő 1 év után... ráadásul sms-ben -lol- sms-ben öregem, komolyan, ez a 21. század legszemélyesebb társalgási módszere. nah mind1, hál istennek már közöm nincs hozzá.
Ha már őt emlegetem, észrevettem, hogy egy bizonyos magyarchanon, Anonymous-ok kedvence lett. Gratulálni tudok, ha valaki egy szenny-imageboard-on lesz híres, bár ahogyan az okosak mondják, ki mint vet....

Más
Sziveszterre már megvettem a fegyverarzenált. 1 db 44-es rakéta pack, 1 db 19-es kisebb pack, és egy vetőcsöves 12 db-os tüzijáték pack. Ilyenkor örülök igazán a csempészárunak.
Érdekes, hogy, habár kint csinálják és feketén hozzák be, kizárólag magyar nyelvű leírás van hozzá... azért érdekes, mert nekünk meg rengeteg olyan termékünk van (főleg autóápolási), amit egyenesen a gyártótól veszünk, mégsincs magyar nyelvű leírás hozzá, mindig utólag kell beszerezni hozzá. Nevetséges...
Egy újabb dolog, ami miatt Magyarhon FAILS!

nah, azért megint összegyűlt néhány sor, úgyhogy egy darabig megint nem írok :D.
Ha esetleg Karácsonyig, vagy Szilveszterig nem írnék, akkor Boldog Karácsonyt és Boldog Y2k9 mindenki.

Nincsenek megjegyzések: