2008. november 10., hétfő

Riszálom úgyis úgyis...

Nos, úgy döntöttem minden korábbi bejegyzésemet a régi blogomról be fogom másolni ide... majd otthon.

Más

Múlt hét csütörtökön szabadnapos voltam.
Angel megkért, hogy menjek be és segítsek neki elvinni egy komódot a csepeli Jysk-ből (nemtom jól írom-e) hozzájuk.
Mikor odaértem, még beszélgettünk kicsit.
Igencsak sokkoló hírrel világosítottak fel. Részleteket inkább nem modok, mert OMG és hagyne... még a most sem tudok napirendre térni... csak ezek futnak át az agyamon...EEEEW, GOD!!! How much lower can someone get?....
Megérkeztünk a Jysk-hez és nekálltunk bepakolni. A művelet nem volt egyszerű.
Sikeresen beértünk Angel-hez. Zel segített felvinni és nekiálltam összerakni. Ráment gyakorlatilag az egész napom, de végül kész lett.
Szerszámügyileg felkészületlenek voltunk. Én, mert nem vittem semmit :D, Angel-nek meg egy cserélhető fejes csavarhúzón kívül mása nemigen volt. A kalapácsot egy centivel helyettesítettem, késöbb maradt a csavarhúzó vastagabbik oldala. Az ujjam bánta a nem megfelelő szerszámot, 10-ből 2-szer rávágtam a hüvejkujjamra, Angel helyettem is felszisszent minden találatnál :D, holott nekem fájt igazán.
Sajnos késöbb vettük észre, hogy a fikókok takarólapjait fordítva tettem fel -___-... ezt sem tudom hiba nélkül elvégezni...
Mindenesetre használható, csak azok a lapok nem a lesimított oldalukat mutatják. Majd valamelyik 7végén visszamegyek és megcsinálom.

Más

Szombaton voltam moziban azzal a bizonyos kedves ismerősömmel, akiről már korábban is írtam. Madagaszkár 2-t néztük meg. Jó volt a film, sok poénos jelenettel, de igazán az volt a lényeg, hogy vele mehettem.
Én mint nagy "lovag", "fémparipámmal" bementem érte, majd el Campona (egyébként az Aréna Pláza igencsak közelebb lett volna... úgy 20-30kilóméterrel, de nembaaaj, majd legközelebb :D) és onnan vissza, majd haza. A kilóméterek meglesznek.
Csepelen, a temetővel szemben egy kigyulladt virágosbódét láttunk. Rajtunk kívül volt ott már pár kocsi, úgyhogy mi nem álltunk meg. Kicsit arrébb már jöttek is a tűzoltók. Vajon miért kaphatott lángra? Gyújtogatók? Misuteri desu...
Elmondhatom végre, hogy nagyon is jól éreztem magam, és mindez neki köszönhető. Remélhetőleg ő is jól érezte magát, hisz tulajdonképpen ez volt a lényeg.

Egyelőre ennyi.
Majd otthon ápdételek .................talán :P

Nincsenek megjegyzések: