2012. január 16., hétfő

Just the usual stuff

First things first!
Te! Igen, hozzád beszélek! Ne olvasd a blogomat és töröld ki a telefonszámomat! Magasról teszek rád és nem vagyok kíváncsi a reakcióidra. Semmi közöd ahhoz, hogy mit írok ide és kiről!
GTFO!

Erről ennyit...


Nos elkezdődött az új év, változott valami? Hát, a szar helyzeten kívül semmi...
Romlik a gazdaság, drágul minden, az embereknek nincs pénzük, szóval rózsás jövő elé tekintünk...
Nem is zavarna különösebben, ha anyám nem emózna meg rinyálna minden egyes nap.
Megmondtam neki, hogy amíg van fölös pénze cigire, addig nekem ne panaszkodjon...

Más...

Lassan 2 hete szenvedek kötőhártya gyulladással. Igen, megint. Most viszont olyan szemcseppet kaptam, aminek egyik összetevője állítom, hogy sósav... Hatni nem hat, viszont szétégeti a szemem.
Persze a gyógyuláshoz az is járna, hogy otthon legyek, nem pedig itt bent... Mondanom sem kell, hogy erről még csak ne is ábrándozzak.
Még nem is lenne gáz azzal, hogy itt rohadok, ha nem kéne napi rendzserességgel postára mennem és nem fújna ez a rohadt orkán erejű szél állandóan.
Már már majdnem meggyógyult, mikor vasárnap ki lettem zavarva fát vágni/hordani. A munkával nincs baj, csak megint akkora szél volt, hogy 2szer futhattam a sapkám után, estére megint gyönyörűek lettek a szemeim.
Holnap valszeg mehetek szemészetre, hogy kiírassak egy új szemcseppet, de most remélem valami olyat kapok, ami hat is...
Természetesen a munka után, ma hulla vagyok. Megfordult drága anyám fejében, hogy otthon lábadozzak? Hehe, lófaszt... majd ő fog délután meglépni...
Ezen már meg sem szabad lepődni, de majd ha ő lesz otthon betegen, akkor kapja majd a nonstop baszogatást, hogy miért nem jön be dolgozni, mit fekszik sötöbö... amilyen az adj isten...

A héten kezdődik a Tiffany tanfolyam. yay. Egy újabb lépés az álmaim felé, csak még nagyon hosszú az út.
Azon lepődtem meg, hogy amióta brony lettem, azóta rohamosan megnőtt a rajzaim száma.
Egy jó scanner kéne még, meg némi Photoshop tudás. Előbbit még be tudom szerezni, utóbbiról csak ábrándozhatok...
Kéne egy jó tablet is, mert manapság már baromi elavult a ceruza+kihúzó+radír kombó...
Program már van, de valami faja nagy tablet kéne... hát talán karácsonyra, mert jelen anyagi helyzetemben egy pendrive-ot nem tudok megengedni magamnak, minden pénzem felemészti a tanfolyam... ez van.

Egyéb említésre méltó dolog nem történt a hétvégén.

A múlt hét elég kemény volt, nem csak a szemem miatt, hanem meló miatt is.

Update!
Az a helyzet, ezt még hétfőn kezdtem írni, csak leltár miatt folyamatosan csúszott a dolog.
Szóval ma voltam szemészeten, ahol mondták, hogy ugyanazt a szemcseppet írták ki, mint múltor.
Nagy lófaszt, mondtam, már eleve nem ugyanúgy néz ki, és az előző még átlátszó folyadék volt, ez meg olyan mint a szappanos víz. Az előző hatott, ez csak mar...
Mind1, kiírt nekem egy szemkenőcsöt, meg mondta hogy használjak műkönnyet.
Kiváltom, hazaviszem, elolvasom a betegtájékoztatót...
A szemkenőcs mellékhatásképn szürke, vagy zöldhályogot okozhat. Hát ez kurvajó, landolt is a kukában, én ezt meg nem kockáztatom, marad a műkönny, viszont ahhoz a szemészhez többet nem megyek...

Holnap megyek tanfolyamra.
Kicsit izgulok, mert már egy éve nem voltam, tuti hogy mindent elfelejtettem.
Az elején szerintem úgyis csak vágni fogok párat, aztán elkezdem a következő munkámat.
Idén kicsit szopás lesz az egész, mert a jelen benzinárak mellett jóval drágább lesz a közlekedés... Nem tudom, mennyire lesz így rendszeres a tanfolyam.
Lehet ha ezzel a munkával kész vagyok, akkor legalább 1 hónapot csúsztatok, hogy tudjak valamit félretenni.

Nagyjából ennyi történt.
Peace.

Nincsenek megjegyzések: