2012. február 11., szombat

Spike has a scanner. It is now canon.

Nah így kezdjen az ember bejegyzést írni. Rákattintok az új bejegyzésre és már nyílik is az ajtó...

Megint sokminden történt, amiről írni kéne. Hát megpróbálom, aztán meglátjuk mi marad ki.

Bucking cold
-15fok és 20centi hó. Nah ez nem hiányzott.
Már egy héttel előre bejelentették, de én reménykedtem, hogy tévednek, elvégre December óta mondják a hideget és mégis elég tűrhető időnk volt eddig.
Hétfő reggel kinézek, fehér minden, FFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUU!!!!
Kezdhettem is a hólapátolást a bolt előtt. Szokásos probléma, mint minden évebn, hogy a sok paraszt jól letaposta a havat, így pokol felkaparni.
Ez még a kisebb gond, a nagyobb, hogy jön a paraszt és nyílván nem oda áll, ahol már el van lapátolva, hanem oda, ahol még nincs. Nem csináltam problémát, szépen körbetoltam a havat a kocsija köré. Elégtétel volt látni a majmot a drága irodai gatyájában és cipőjében a térdig érő hóban bénázni a kocsija körül. Nem volt egy szava sem (még jó), leesett neki, hogy rossz helyen állt meg.
Miután elől végeztem, mehettem hátra, hogy a mi parkolónkat is ellapátoljam.
Végeztem, mentem be a kulcsokért, mire kimegyek, ott áll 2 kocsi.
Az agyam ekkor dobta le az ékszíjat és hajtóvadászatba kezdtem a 2 bunkóparaszt után.
Meg is lettek, el is zavartam őket, és felhívtam szíves figyelmüket, hogy tanuljanak meg olvasni, nem véletlen van kiírva, hogy PRIVÁT PARKOLÓ!!!; nahmeg nem azért toltam el ott a havat, hogy más álljon be...
Délben mehettem haza havat lapátolni, mert napközben szakadt a hó.
Most hogy nagynéném is ott lakik a kisházban, állandóan haza kell menni fűteni (fával fűtűnk btw, mert a gáz az híg, fos, és drága).
Délután áruért kellett mennem és ezzel el is ment a hétfő. Meló után megint lehetett otthon havat lapátolni.
Azt kell mondjam, nálunk még istenes volt a helyzet, nem úgy mint az ország többi részén, Európát nem is említve.

Azóta kőkemény mínuszok vannak, 2 gatyában járok dolgozni, meg bakkancsban, de így legalább nem fázok.
Napközben azért valamelyest enyhül az idő és látom a hó is szépen lassan olvad.
Ha ennyi volt a nagy hideg roham, akkor már nem lesz nagy gáz.
Jól is jött ez az idő, mert így végre fellendült egy kicsit a bolt forgalma, ami már naaagyon ránk fért.

Tiffany class
Minden hideg és rosszidő ellenére, rendszeresen bejárok a tanfolyamra, viszont már 3. hete várunk egy rohadt üveget, ami kéne a munkámhoz.
Szerencsére van mit csinálni, de nyugodtabb lennék, ha már minden ki lenne vágva.

Kitaláltuk, hogy spóroljak némi benzint, nem megyek haza csütörtökön, hanem bent alszok nővéremnél. Időt is, benzint is spórolok, utóbbit muszáj, mert már iszonyatosan drága...
Nem is hiszem el, hogy ez eddig nem jutott eszembe, azt meg még inkább nem akarom elhinni, hogy ezt Lajos találta ki, de marhajó ötlet.
Szerda esete, meló után bemegyek, csütörtökön 1 órával késöbb tudok kelni, 15 perc alatt ottvagyok. Pénteken meg tanfolyam után visszamegyek, felcuccolok és hazamegyek.

Idézve egy bro-t: Spike has a scanner. It is now canon. :D
Így is van, végre beszereztem egy scanner-t, mit ne mondjak, már ideje volt.



Végre nem kell minden szart kihúznom, hogy aztán a céges ócska, szar scanner-rel töltsem fel...
A minőség ég és föld. Nagyon örülök neki, bár a beszerzési procedúra a megszokott módon nehézkes volt.
Telefonon le lett beszélve, ez a kategória 19-21ezer körül mozog. Mondom, oké, határeset, de belefér, kell.
Délutánra már 25.500 lett. Csöppett ideges lettem, mivel így is szűkölködöm a tanfolyam, meg a benzin miatt, erre még át is vagyok baszva.
Plussz költség még, hogy voltam művészellátóban is, mert kellett kihúzót vennem. 3db 5100Ft, nem semmi, remélem jó sokáig elég lesz, mert ez brutális...

Más most hirtelen nem jut eszembe, úgyhogy ennyi egyelőre.
Egész jól meg tudtam írni a mostani bejegyzést, mert csak 14-szer zavartak meg, ami az átlaghoz képest nem is olyan vészes.

Peace

Nincsenek megjegyzések: