2011. április 12., kedd

Dark clouds approaching

Nem sok dolog történ az elmúlt napokban, így eddig nem is írtam.
Nem mondom, hogy lassan telnek a napok, mert igen is rohan az idő, csak most egy kicsit eseménytelen.
Igaz, minden napra jutnak gyökerek, akik felidegesítenek, de ma már nem is foglalkozok annyira velük, hogy itt leírjak minden esetet.
Most vettem észre, ami a világban, vagy a hétköznapokban történik, amikről mindenki beszél, azokról sosem írok. Például nem írtam semmit sem a Japánban történt katasztrófáról, pedig mint imádott és áhitott országom, igen mélyen érintett, hogy ekkora baj van náluk.
Amint a híradóban megláttam, hogy mi történt, rögtön eszembe jutott egy lány. Egy lány, akivel még az egyetem gólyatáborában ismerkedtem meg.
Persze miután otthagytam az egyetemet, semmit nem beszéltünk, de tudtam, hogy már kijutott és kint is volt néhány évet, szóval mikor megláttam, mi történt, rögtön az járt a fejemben, "uram isten, vajon ő most kint van?"...
Szerencsére már egy ideje itthon volt. Nem sokat beszéltünk utána sem, de jó tudni, hogy jól van.

Lassan 3. hete csinálják itt a hévátjárót. FaTaL haverommal kicsit korán örültünk, mert amiket kigondoltunk (2 dolgot), természetesen nem azt csinálják...
Tervben volt egy felüljáró, kb. ugyanaz a megoldás, mint miklóson, hogy a hév elmegy felül, a kocsik meg alul, ezzel is megszűnne az a hatalmas sor minden egyes piros lámpánál.
A másik tippünk az volt, hogy olyan gumis megoldást csinálnak az átjáróra, mint ami a Csepel pláza előtt van.
Nem, marad a szar minőségű aszfalt, yeeeee.... adok neki kb. 1 évet és ugyanolyan gödrös szar lesz, mint volt.
Ez az egész balhé úgy megy végbe, hogy egy darabig az egyik sávot zárják le, utána a másikat, addig is munkások irányítják a forgalmat tárcsákkal.
Szóval mostanság kerülök Tököl, vagy Miklós fele... remek...

Nem tudom ezekről a dolgokról miért nem írtam eddig...
Szerintem közrejátszik az, hogy egy nehéz döntés előtt állok, ami már 1-2 hete foglalkoztat...
Félek meghozni ezt a döntést, mert sok vitával és fájdalommal fog járni, de nem tudok mit csinálni... egyelőre ennyit erről, ha már tényleg aktuális lesz, talán bővebben is tudok majd írni róla, addig is csak gyötör a dolog...
Nem szívesen teszem, főleg, hogy végre megint rendben mennek a dolgok, de ez egyszer múszáj leszek egy kicsit a saját érzéseimet figyelembe venni, igen, most önző leszek...

Nincsenek megjegyzések: