2011. március 31., csütörtök

Updating

Nem tudom miért hagyom hogy összegyűljön a sok írnivaló, de ez van.

Most is mint az előző bejegyzésnél, ha valami kimaradt, azt vagy pótlom, vagy kimarad.

Nah vágjunk bele

Not appendicitis, thank God...
A történet úgy kezdődik, hogy csütörtökön be lettem küldve a kórházba, persze drága háziorvos azt elfelejtette mondani, hogy a kórház csak délig ügyeletes, utána nem fogadnak, így hiába is mentünk be nővéremmel 5 után...
Szájhuzogatva, de drága portás/doki/vagy ki a tököm talált nekünk egy másik kórházat, ahol tudnak velem foglalkozni. Átmentünk.

Ott felvilágosítottak, hogy a vakbél az nem 2 hét, hanem max 2 nap és olyan fájdalommal jár, hogy leülök.
Ergo nem vakbél.
Végeztek mindenféle vizsgálatot, vizelet, vérvétel, ultrahang.
Ott megvárhattuk az eredményeket, és minden rendben van.
A doki azt mondta, hogy menjek vissza a háziorvoshoz, kérjek beutalót gyomortükrözésre, mert más tippje nincs, lehet fekély.
Remek.

Itt időt kapni egy gyomortükrözésre kb 1 hónap. Szintén remek, gondoltam, addig felfordulok.
Szerencsémre szombaton volt egy szabad hely, gyorsan el is végezték.
Iszonyatosan szar volt, nem kívánom senkinek.
Ott sem találtak semmit, azaz szervi bajom nincs.
A doki szerint csak vírusról lehet szó, ami valszeg a gyomromra ment, folytassam 1-2 napig még a diétát és rendbejövök.
Ennek megfelelően cselekedtem.

A mai nap elmondhatom, hogy jól vagyok, azaz végre vége van.

Spring has come, it's time to go out Round 2
Említettem korábban, hogy itt a jó idő, ideje bringázni.
A héten hoztam el a szerelőtől és már nyüstölöm is.
Ülés lecserélve, a váltó kicserélve a kormányon marokváltóra, szarv a kormányon, fék elől-hátul mindenestül lecserélve, pedáltengely lötyögés megszűntetve.
Minden jó lett, bár a váltó kicsit fura 1-2 sebességnél, majd azt még be kell állíttatni.

Napi 20km-t tervezek, amit igyekszem betartani, idővel növelni.
Tegnap kezdtem el és ma is voltam, a lábaim majd leszakadnak, de nincs mese, csinálni kell.
Remélem őszig kitartok.

Me hunt!
Szintén a jó idő velejárója, hogy előkerülnek a macskák és idén van vagy 6-7 dög, amik átmászkálnak, jelölgetnek és felzabálják a mi macskáink kajáját.
Tegnap leszedtem a távcsövet a légpuskáról és hétvégen szépen elkezdem seggbelődözni az idegen dögöket, hogy többet ne járjanak át.
Sajnálom, a sicc nem elég, ha kaját találnak, úgyis átmászkálnak, de ha tudják, hogy itt egy skúló is jár a seggbe az ingyen kaja mellé, talán elkerülnek minket.
Nem megölni akarom a macskákat, csak elzavarni.

Egyelőre szerintem ennyi, remélem nem felejtettem el semmit.
Peace.

Nincsenek megjegyzések: