2011. március 16., szerda

Many things

Elég sokminden történt az elmúlt napokban. Megpróbálok mindenre emlékezni és leírni.

Peace and a movie
Azt hiszem végre kijelenthetem, hogy Pepával ismét szent a béke.
Ennek megkoronázásaképp pénteken moziztunk egyet.
Mozi után sokmindenről beszéltünk. Rögtön mélyvízben kezdtem, mert sajnos most megint gondok vannak nála, így azonnal aktiválnom kellett "segítek, ahogy tudok" funkciómat.
Részleteket nem írok, mert nem igazán tartozik másokra, mindenesetre azon vagyok, segítsek neki, hogy tudjon felejteni és talpra álljon.
Már látok pozitív előrelépéseket, amiknek örülök.

Még korábban volt egy nagyon jó döntése, amit már rég meg kellett volna lépnie. Megszabadult egy istenkomplexusos kolonctól, aki rendszerint szarba sem vette és rendszerint megalázta mások előtt.

Mivel nőnapkor nem tudtam bemenni, így utólagosan adtam át ajándékom. Még az első tanfolyamon csináltam 2 kis extra munkát, amit már akkor ajándéknak szántam, csak nem volt eddig alkalom, amiért odaadhattam volna.
Az egyiket Pepa kapta, a másikat Tanashi-nak szánom.

Remélem Pepával minden olyan lesz, mint amilyen régen volt, legalábbis igyekszem ezt elérni.

Car problems once again...
Újfent problémás szerelésbe kezdtem bele.
Tulajdonképpen nem életbevágóan fontos javítgatásokról van szó, de természetesen ezek sem mennek zökkenőmentesen...

Pár apróságot akartam megcsinálni, és mivel jön a jó idő, egy délutánt kihasználtam.
A középső panelt 2 kis izzó világítja, amiből a balos nem égett már egy ideje.
Leszedtem a panelt és meglepetésemre, nem volt kiégve, csak ki volt csúszva a foglalatból, visszaraktam. Látom ám, hogy a másik foglalat meg eléggé kokszos. Amint megmozdítottam a 2 fül letört...remek, lehet szerezni új foglalatot.
A következő az a balos ablakemelő kapcsoló cseréje lett volna, mert már az sem világított. Szétszedtem és látom, hogy ez nem izzó, hanem a panelon van valami ledféle. Ezt is be kell szerezni valahonnan.
A bal ajtóba is kéne kárpit, mert a kilincs körül meg van repedve.
Szokásos küszöb védő műanyag mizéria, ami lassan 2 éve tart, ma megrendeltem a gyárit, miután belefáradtam a vadászatba...
A műszerfal borító műanyagot majd akkor cserélem, ha meglesz a küszöb műanyag.

Eztán jöttek a gondok. Voltam annyira pancser, hogy a vészvillogó kapcsolót rosszúl raktam vissza. 2 csatlakozó megy rá, én meg elfelejtettem megjelölni melyik megy alulra és melyik megy felülre. Természetesen rosszat próbáltam felülre rakni, következménye néhány kicsapott biztosíték volt, amire csak késöbb jöttem rá.

A vadászat elkezdődött, az ajtóborítás és az ablakemelő kapcsolót nem lesz egyszerű beszerezni... már látom, hogy ez is évekig fog tartani... meh...

Izzófoglalatot kaptam egy helyről, amiért egy fillért nem kértek el, tökre örültem neki. Mikor el kellett érte mennem, akkor derült ki, hogy nincs indexem, se vészvillogóm. Mielőtt rájöhettem volna, hogy a biztosítékok mentek ki, már beszereztem egy másik vészvillogó kapcsolót...én fasz...

Szóval megy most megint a szopás... hihetetlen, hogy csak pár apróságot akartam megcsinálni, de már megint eltelt legalább 2 hét és szét van kapva a műszerfal.
Ilyenkor gondolok arra, hogy lehet jobb lett volna egy tömegautó, tény hogy mind szarok, de legalább minden van hozzá, utángyártott, bontott, új...
A Bravo-val az van, hogy ami most kéne, abból utángyártott nem létezik, bontottat mindig korán lenyúlják, a gyári meg rohadt drága... jellemző...

It's done!
Végre elkészült az 5000 darabos puzzle-om. Nagyon büszke vagyok magamra. Durván 3 hónap alatt kiraktam. Baromi nagy, 1m x 1,5m.
Majd lefotózom és rakom is fel a másik blogomra, majd jöhet a ragasztás és keretezés.
Viszont szerintem egy darabig most pihentetem a puzzle témát. Rengeteg időmet emésztette fel. Azt sem tartom kizártnak, hogy legközelebb megint karácsonykor kezdek neki egy újnak.

New work in progress
Korábban említettem már, hogy járok Tiffany (ólomüvegezés, díszüvegezés) tanfolyamra.
Első munkám már fent van, most készül a második, ami vagy holnap, vagy pénteken el is készül. Majd azt is feltöltöm.
A következő alkalom majd Áprilisban lesz, amikor is a lámpabúrát fogom megtanulni.
Ahogy elnéztem nem lesz egyszerű, de megtanulom!

New design
Eljött végre a tavasz és vele a jó idő is, tény hogy most a következő napok kicsit esősek lesznek, de úgy gondolom ideje dizájnt váltani.
Igazság szerint le kéne mentenem a korábbi dizájnokat, mert aki késöbb kezdi el olvasni a blogot, csak azt olvassa, hogy igen, új dizájn, nahde milyen volt az előző.
Másrészről, mivel nem saját a dizájn, hanem a választhatók közül szoktam válogatni, így talán nincs is értelme mentegetni... fene tudja, lehet majd egyszer elkezdem mentegetni őket.
Addig is, ejoy the new design.

Spring has come, it's time to go out
Mint mondtam, itt a jó idő. Szerencsére most hétfőn és kedden is egész jó idő volt.
Kedden elő is szedtem a bringámat. Úgy döntöttem, idén minél hamarabb el akarok kezdeni bringázni, mert az elmúlt 2 évben mindig akkor jött rám a biciklizhetnék, mikor már vége volt a nyárnak és jöttek az esős napok.
Mielőtt elkezdenék bringázni, el kell végezzek/végeztessek némi javítgatást.
Kell egy új ülés, mert ez már olyan, mintha betonon ülnék. Meg kell nézni a pedáltengelyt, mert lötyög egy kicsit. Váltót akarok cseréltetni, mert már nem vesz minden sebességet. Féket is akarok cserélni, mert már merevek a bowdenek és már fogni sem fog nagyon...

Idén azt is tervezem, hogy kezelésbe veszem egy kicsit tohonya testemet. Nem mintha lenne kinek tetszenem, de már unom, hogy belem van, és semmi izomom nincs.
Természetesen nem kell rögtön egy Swarci edzőprogramra gondolni, egyelőre kijárok rendszeresen bringázni, meg el kéne járni úszni (amit továbbra sem vagyok hajlandó egyedül csinálni), és még ott van a pincében porosodó kondigép, amire legalább 1-2 órát rá kéne szánni.
Merész tervek ezek tőlem, de valamit csinálni kell, diétától nem lesz karom...
Meglátjuk mennyire lesz kitartásom.

No, asszem mindent leírtam, amit akartam, ha valami kimaradt, azt vagy később leírom, vagy feledésbe merül.

Peace

Nincsenek megjegyzések: