2010. január 6., szerda

Fucking Snow!

Annyira vicces, hogy a szar hétköznapjaimat még az időjárás is megkeseríti ahol csak tudja. Természetesen nem akkor esne a hó, amikor karácsony van, vagy 2 ünnep között, neeeem, hétköznap bazzeg, amikor az ember jön dolgozni, akkor kell...

Most jöttem be egy hólapátolásból és ahogy elnézem, kb. 1 órán belül megint mehetek ki.
Vicces, legutóbb említett bmw-s picsa megint erre jött, már távolról megismertem.
Indexel balra, hogy ő ide bejön, felé fordultam elborult arccal, mire ő megállt és inkább megfordult.

Szintén vicces, hogy a hókotrók megint akkor jelntek meg az utakon, miután már mindenhol letaposták a kocsik a havat, természetesen megint úgy, hogy a lapát még véletlenül se érje a havat.
El tudom képzelni, hogy megint túl hirtelen érkezett a hó, akárcsak az előző, amit kb. már 1 héttel előtte jeleztek, hogy jön, nem mintha ezt sem jelezték volna 5-6 nappal ezelőtt. Dehát ez baromi hirtelen, hát ennyi idő alatt képtelenség felkészülni... nevetséges.

Szokták emberek csinálni azt, hogy Miklósról jobbra fordulnak ki és bejönnek ebbe a parkoló részbe, átmennek és kicsit odébb fordulnak vissza, mert ők ugye eredetileg balra akartak menni, de Miklósról halál balra fordulni. Ezzel semmi gond nincs addig, míg nem havazik.
Lapátolom a havat, jön egy kocsi, a fent említett manőverrel, letaposva a még fel nem lapátolt havat, amit utána képtelenség felkaparni.
Hát rögtön kezdtem : MI A KURVA; és innentől elkezdtem sorolni az anyai ágon felmenő rokonait kellemetlen jelzőkkel, egészen az Árpádháziakig; KELL ITT ÁTMENNI?! NEM LÁTOD, HOGY ITT LAPÁTOLOM FEL EZT A SZART, BAZZEG?!
Mire végeztem a mondókámmal, addigra megint leesett annyi hó, hogy ahol már voltam, mehettem mégegyszer.
Ezt kb. 3szor 4szer játszottam el, gyakorlatilag az összes itt áthaladó autósnak.
Egyiküknek megkegyelmeztem, illetve másképp világíttam rá erre a problémára. Bejöttem, de még nem voltam kész, erre megint a fel nem lapátolt részen megy egy kocsi, de ez ott meg is áll. Annyi esze nem volt, hogy ott álljon meg, ahol már nincsen hó. Bejön a boltba, vásárol, majd megjegyzi, milyen borzasztó ez a hóesés, meg megint lapátolhat mindenki, stb stb. Erre vártam.
Válaszoltam: igen és is épp lapátoltam, de a legborzasztóbb, hogy a sok bunkó köcsög rámegy a fel nem lapátolt részre, beletaposva a havat a betonba, amit utána egy pokol fellapátolni. Emberünk bólogatott, hogy ja, ja... aztán távozott, láttam, hogy félúton leesett neki, hogy konkrétan rá gondoltam az előbbivel. Ablakon keresztül nem láttam mit morog a bajusza alatt, de örültem, hogy leesett neki.

Szóval ezek az apró örömök (mikro orgazmusok) kecsegtettek eddig és ahogy elnézem 11 körül mehetek ki megint, majd délután 1 körül hazamegyek, hogy otthon is eltoljam a havat, mert ha ez így esik továbbra is, akkor 5kor már nem ellapátolni fogjuk, hanem alagutat ásunk...

Peace.

Nincsenek megjegyzések: