2009. szeptember 17., csütörtök

Lazy as hell

Ahogy a címben is olvasható, igazi lusta szar vagyok.
Kezdek a bloggal is eljutni arra a szintre, mint régebben a megkezdett, de néhány bejegyzés után elfeledett naplóimmal...
Igazságszerint 2-3 naponta kéne írni, mert bizonyos történésekről fontos lenne leírnom a gondolataimat, mert csak gyülemlik és megőrülök.
Végül eljutok oda, hogy, "a francokat! Nem érdekel" és semmit nem írok.

Most is kínkeservesen igyekszem megfogalmazni az irományomat.

Ami a korházbajárást illeti, nos, lezajlott minden.........remélem...
Kiderült, hogy az a valami egy jóindulatú lenövés volt, ami talán nem nő vissza, mindenesetre kb félévenként ellenőrizni kell. Hurrá, most már ez is életem végéig rajtam marad.
Én nem tudom, hogy mit követtem el, hogy ilyen életet érdemeljek, és most nem csak erre az egy dologra gondolok (nem mintha ez önamgában nem lenne elég), hanem az összes olyan dologra, ami szenvedést okoz.

Nah nézzük, történt-e egyáltalán valami jó is az elmúlt időben.
Ja igen. Van új mobilom, remélhetőleg ez már sokáig meg is marad. Bővíthető a memóriája, így sokmindent lehet rá pakolni. Igen, nekem ez a bogaram, hogy sok zene legyen rajta, más igényem nagyon nincs, az sem zavarna, ha fekete-fehér mobil lenne, csak tudjon mp3-at lejátszani.
Más...
Kocsimba beszereztem egy új műszerfal takaró borítást, mert ami benne volt, az (nemtom mitől és mióta) lógott... 3 csavar mentén le volt törve és lifegett. Nah ennek cseréjét tervezem a 7végére.

Más most nem jut eszembe, pedig tuti lenne még miről írnom.
Majd legközelebb.

Nincsenek megjegyzések: