2009. február 2., hétfő

shit happens

Somewhere....over the rainbow....

but seriously

Van egy jó hírem, meg egy rossz.
A jó, hogy A alkalmazott végre valahára ki lett innen penderítve; az rossz meg: azért mert nem megy a bolt....
Sajna ez van, nem jönnek az emberek, nincs pénz, stb...
Még kb 1-2 ilyen minuszos hónap és lehúzhatjuk a rolót. Anyám az rosszabb, mint egy meghibásodott vészkürt...
Én még várok a pánikolással. Nem ráérek akkor pánikolni, hamár itt a baj?

Más
Múlt héten offroad-oltam szegény kicsi Bravo-mmal.
Long story short: sok tócsa volt, félre akartam állni és bizony azzal a lehetőséggel nem számoltam, hogy random tócsa akár árkot is rejthet. Hát mit ad isten, egyet meg is találtam. Szerencsére kár nem érte a kocsit, csak a büszkeségemet... bár, ez is javítható...

mára ennyi.

Nincsenek megjegyzések: