2009. február 26., csütörtök

farewell Team Fortress 2

...szomorú, főleg mivel egyik kedvencem volt, amivel órákat marhultam naponta...

Mindenki álltal türelmetlenül várt Scout pack végre megérkezett.
Kiváncsiságom erősebb volt, mint a türelmem, így kutatgattam, hogy ha nem is láthatom in action, legalább tudjam, mire számíthatok.
Olvastam az új fegyverek tulajdonságait és már ott kezdtem kételkedni az egyikben...reménykedtem, hogy nem az amire gondolok... és mégis...

Tegnap; játék indít...frissítés lemegy... random map indít... Red team 10-ből 6 Scout... ez még természetes; ami viszont nem, hogy már mindnek megvoltak az új fegyverek.
Ok, no problem, szokás szerint Pyro-val megoldom a dolgot... aha, ahogy azt Móriczka elképzeli...

The Sandman: hosszú hatótávú, bénító fegyver... baseball labda eltalál és lebénít... gyakorlatilag addig, amíg valaki meg nem öl. Hát ez kurva értelmes, tényleg. A fasznak kellett kitalálni még egy hosszúhatótávú fegyvert, ami akárcsak a Sniper-nél, szinte instant kill...
Amíg szédeleg az ellenfél, addig a Scout fegyvert vált és kinyír. Hát gratula. Sikerült egy újabb istent csinálni Tf-be. Anno volt, hogy a Demoman sticky bombái elpusztíthatatlanok voltak, most ezzel az új Scout fegyverrel szinte ugyanez a helyzet.
Ráadásul Scout a leggyorsabb karakter, kurvára kellett neki egy stunnolós fegyver... Pyroval megölhetetlen.
Azelőtt, ha belefutott a tűzbe, akkor el lehetett intézni, ha elfutott, akkor megmenekült, mivel gyorsabb, mint Pyro... most meg sérthetetlen. Ugyanez a helyzet a többi karakterrel is. Talán a Sniper leszedi, ha messze van, vagy Heavy, ha folyamatos tüzeléssel megy, de ennek így nincs sok értelme.

Hát szeretnék gratulálni Valve-nek ezért a remek ötletért és azért is, hogy végleg elvették a kedvem a játéktól. Majd megpróbálom valakinek eladni a játékot, mert origi és nem volt olcsó.
Nemszámít, marad Tdu, ami szintén kedvenc és ott max a traineres cheaterektől kell tartani, de az elenyésző...
Természetesen ezen véleményem nem rinyálás, mintahogy azt megkaptam másoktól, ami a gyerekességet illeti... mind1, hagyjuk is, ebből nem akarok késöbb megjegyzéseket...

hát, mára ennyi... szegényebb lettem egy jó játékkal, de gazdagabb lettem a tapasztalattal...
Good bye Team Fortress 2.

Nincsenek megjegyzések: