2008. december 29., hétfő

A börtön ablakába.... soha nem süt...... be a nap....

tovább nem tudom...

Igen, megint itt rohadok ebben a börtönben és itt fogok rohadni még legalább 20 évet.
Fő az optimizmus.

Ja igen, Merry fucking christmas to all...
Mint mondtam, nem volt karácsonyi hangulatom, és ez szenteste sem jött meg... már max csak jövőre...
Tulajdonképpen örülhetnék, hisz csak ma meg holnap vagyok bent, aztán készülök a szilveszteri lanapartira, de az a helyzet, amint a bolt közelébe érek, elfog egy mély undor...

Jó rég nem írtam, az igazat megvalva nem is volt mit. Olvasgattam véletlenszerűen ismerősök (legalábbis azok, akiket kezdő otaku koromban imsertem meg, és azóta nemigen láttam) blogjait. Hát igen, itt látszik az iskolázottsági külömbség, amíg én 2-es érettségivel ilyen low class blogot írok, addig a többi komunikációs és bölcsész egyetemista frappáns és fordulatos sorokat írnak, mindenféle művészi idézésekkel.
Hát igen, ilyen tőlem nem telik...

Hamarosan lezárul az év. Várom? Nem várom? Szerintem tökmindegy. Ha várom, akkor mindjárt itt van, ha nem, akkor is jön...
Tudom hogy esélytelen, de remélem a következő évem legalább egy árnyalattal boldogabb... uramisten, "boldogot" írtam? "jót" akartam. hehe... boldogság nem igen jár nekem, így csak a jóban reménykedhetek... már az is elég lenne.
Nah elég az érvágásból mára.
Nem tudom mikor írok legközelebb, mindenesetre happy fucking Y2K9 for all.

Nincsenek megjegyzések: