2012. április 2., hétfő

I'm on Tumblr!

Hosszas kihagyás után egy újabb update.

Elég sűrű mostanság minden napom.
Egyik meglepetés ér a másik után.
Nem elég, hogy gyártom a rekveszt artokat, erre most be lettem véve egy csoportba (a Hunbrony csoporton belül), ami egy igen híres fic-et szándékozik meganimálni.
Feladatom, hogy rajzoljak, mást úgysem tudok. :)
Kíváncsi leszek mi lesz a dologból.

A betegségen úgy ahogy túl vagyok, bár azóta is érzek valami nyomást a gégém alatt, mintha egy gombóc lenne ott és ha beszélek, rögtön köhögési ingert érzek.
Fuck that, ha nem öl meg, csak erősít, ha mégis, ez van.

Ritka jó üzletet csináltam. 45k-ért vettem 4 zsír új Hankook gumit, ami baromi jó ár és már éppen ideje volt. Szálkás már 2 gumi a kocsin és nagyon búg.

A tiffany lámpámmal is jól haladok, ezen a héten jön a forrasztás és ha mindenki velem van, akkor minden jó lesz. A lámpa ezután eladásra megy, még nem tudom mennyiért, de jó volna valamit visszakapni az egészből.
Ezután jön pár hónap szünet, míg nem lesz pénzem a következő tanfolyamra.
Kiderült, hogy nem kell okj-s képzés, ha műhelyet nyitok, nem boltot. Elég lesz egy oklevél is hozzá és azzal kiváltom a szükséges papírokat, utána jöhetnek a berendezések és az alapanyagok és kezdődhet a meló. *le sigh*... bár már ott tartanék.

Mlp óta rohamosan elszaporodtak a tumblr-ek, amiken is kérdezni lehet és art-al válaszolnak. Elhatároztam, hogy én is indítok egyet.
Nos itt is, mint mindenhol, nekem van a legnehezebb dolgom, mivel nem tudok shop-ot használni (meg sincs), sem tableten rajzolni, így marad a sima ceruza rajz és a paint... kínlódás, kínlódás hátán, de nem akarok kimaradni ebből a tumblr-es dologból, olyan régóta akarok én ilyet csinálni, nem hagyom hogy a technika az utamba álljon.
Igazából tableten rajzolni megtanulnék, csak ahhoz valami komolyabb berendezés kéne, mint ami most van, mert az számomra kezelhetetlen...
Majd meglátjuk.
Egész jól beindult, el vagyok árasztva kérdésekkel, amikre alig győzök rajzolni.
Check it out: Ask Shy and Spike

Magam alatt vágom a fát... rekveszt artok, fic project, és tumblr... előbb-utóbb végem lesz...

Peace

Nincsenek megjegyzések: