2012. április 10., kedd

Easter... meh...

A címből is sejthető mennyire vagyok/voltam lelkes.

Minden évben szokás, hogy lemegyünk vidékre rokonokhoz húsvétra. Nekem igazából már semmit nem jelent a húsvét, csak azt, hogy utána még 1 hétig sonkát eszünk főtt színes tojással, amitől igazán nekem már másnap herótom van.

Idén még az idővel is megszívtuk, mert egész hétvégén szar idő volt, végig bent voltunk. Engem majd megevett a fene...
Az egész hétvégét elvesztegetettnek tekintem, mert semmivel nem haladtam, amivel szerettem volna.
Legjobb lett volna otthon maradni és akkor egyedül a nyugiban tudtam volna firkászni.

A május is elég sűrű lesz, unokaöcsém ballag, anyám öccse betölti az 50-et, én a 25-öt.
Lesz lemászkálás megint.

Ami talán jó ebből a hétvégéből az az, hogy elhoztuk a felniket, amikre ma fel is kerülnek a gumik és időtől függően vagy ma, vagy majd a hétvégén fel is teszem a kocsira.

Eközben a fővárosban meg con volt, holdfény con, vagy mi...
Csoport tagok a mane6-ból öltöztek be, ami egész jó lett, láttam 1-2 képet.
A con-okat továbbra is kerülöm. Igazából a legelső con-ra kellett volna elmenni, mert akkor még jó lehetett, ma már túl nagy divat lett az egész. Külföld majmolása a köbön, ráadásul, ha meglátom a mai fiatalokat, hogy hogyan néznek ki (akár jelmez akár nem, utóbbi mondjuk még durvább), akkor felébred bennem a mészáros hajlam...
Mindamellett azért sem megyek, mert nem akarok olyanokkal találkozni, akiket a büdös életben nem akarok újra látni.
Ezek az apróságok tönkre tudják tenni nekem az egész programot, szóval inkább hanyagolom. Ebből már kinőttem.

A piknik meet-et már alig várom. Igyekszem elcsípni nővéremet és anyámat, hogy segítsenek sütit sütni. Én csinálom persze, de csak az ő felügyeletükkel, jah és ők fogják először megkóstolni.
Egy dologban reménykedem, hogy jó időnk lesz.

Most hétvégén tervezem a szobám festését, ami nem kis előkészületeket igényel.
Tekintettel a sok csetreszemre, lesz mit dobozolni, óvatosan elpakolni, mielőtt akár 1 bútort is el tudnék mozdítani.
Továbbá tervezek némi átalakítást. Ahol most van a batár tv-m, oda akarok egy "munka asztalt" csinálni. Ott tudok majd makettezni, rajzolni, stb.
Úgy tervezem, hogy a tv onnan eltűnik, rakok fel két sarok polcot, amire majd lehet pakolni az eszközöket (vágó, ragasztó, csiszoló, stb), fölé meg 2 egész polcot teszek, ahova majd mennek a kész munkák.
Hogy ne legyek tv nélkül, fogok venni egy vékony tv-t, amit a falra lehet akasztani, nah az megy majd az ágyam fölé és ennyi.
Lesz munka dögivel. Szobát még sosem festettem, hát meglátjuk milyen lesz.

Ennyi mára/egyelőre,
utólag is Boldog Nyulat, amihez Fluttershy is hozzájárul:

Daaaaaw :3

Peace

Nincsenek megjegyzések: