2011. december 23., péntek

It's christmas... again...

Érdekes, hogy az elmúlt 2-3 évemben egyáltalán nem volt ünnepi hangulatom.
Ez sajnos idén is így van.
Holnap van szenteste és egyáltalán nem izgat, ráadásul idén még Tanashi-nak sem vettem semmit.
Mondjuk ehhez hozzá tartozik, hogy utoljára nyáron, vagy ősszel beszéltünk.
Én nem akartam zavarni, elvégre utolsó félévében van, vizsgák hada, stb; de azért jól esett volna legalább egyszer felkeres...
Így most nem tudom mi van, mert nem beszéltük meg, nem tudom, hogy fogunk-e ajándékozni, vagy sem. Idén még Bécsbe sem mentünk ki. Talán majd nyáron.
Mindenesetre, ha nem beszélnénk, itt kívánok neked nagyon boldog karácsonyt. :)

Az idei tél elég light-os lett eddig. 1szer havazott csak eddig, az is már elolvadt, nem volt még olyan dermesztő hideg, meg a szélvihar is valamelyest elmaradt, bár ami késik, nem múlik...
Ami még feltűnt ebben a félévben, hogy mire leesett, hogy vége a nyárnak, már November volt, mire leesett, hogy vége az ősznek, már karácsony van... baromi gyorsan elszállt ez az idő, mondjuk ezen nincs mit csodálkozni, a 9 óra munkaidő elég hamar elmegy, meló után kaja, alvás, gépezés, alvás... Ebből áll az életem, így gyorsan telnek az évek.

Olvasgattam a régebbi karácsonyi előtti bejegyzéseimet és vagy semleges, vagy idegbeteg voltam, most vagy semleges, vagy túl fáradt vagyok. Valahogy nem sikerült jó hangulatban fogadni az ünnepeket az elmúlt években, ám idén 1 valaminek örülhetek, mégpedig annak, hogy az ünnep nyugalmát nem fogja megzavarni semmilyen üzenet... legalábbis nagyon remélem.
Az új közösség alapelve a Love and Tolerance, de ha megint jön egy tavalyihoz hasonló üzenet, azt olvasás nélkül törlöm a francba.

Szóval holnap szenteste, magamra kell erőltetni némi karácsonyi hangulatot, meg némi mosolyt.
Utóbbiban egy kép segít, amit tegnap raktam rá a telefonomra, így akárhányszor ránézek, az érzelem nélküli fapofámra csak sikerül mosolyt csalnia.


Boldog Karácsonyt.
Peace.

Nincsenek megjegyzések: