2010. december 6., hétfő

Eventful week

Szokás szerint csúszok a rendszeres update-el, de a múlt hét eseménydús volt és inkább tartogattam egy nagy bejegyzésbe az egészet.

CRASH!
Péntek éjjel negyed 1kor csengetnek. Elsőre azt hittem hogy a tv-ből jön, mert pont ment valami reklám. Lehallkítom, fülelek, mégegyszer csengetnek, de akkor már anyámék is kimentek az erkélyre.
Azt mondja rendőrök. Rendőrök? Wtf?
Lemegyünk.
Kérdezik: Azanger Lajos?
Nah gondoltam, Lajost elviszik valamiért, vagy mi?
Majd folytatják, hogy a fiával baleset történt csütörtök este 11kor, azaz néhány órával ezelőtt.
Haraszti és az 51-es út között átsodródott a szembesávba, majd le az árokba és fejreállt.
Kikerekedtek a szemeim.
Azt mondták, nem lett baja, kimászott, mentőt hívott, elvitték már, kórházban van, nekünk viszont el kéne mennünk a roncshoz, hogy elvontassuk onnan.
Nah gyorsan gép izzít, google, autómentés... semmi bazzeg...
Felhívom a tudakozót. A környéken kb. 10 várost mondtam, nem talált semmit... fasznak vagytok ti is.

Odaérünk. Hát a látvány nem volt szép... a árok alján ott a Honda fejreállva...
Ott voltak a helyszínelő rendőrök, meg azok a rendőrök, akik jöttek nekünk szólni.
A helyszínelőktől megtudtuk egy autómentős számát, késöbb kiderült, hogy Szigethalmi a srác és ismer is minket az autósboltból. Persze neten nem hírdeti magát, így nemcsoda, hogy nem találtam meg.
Közben megtudtuk, hogy Lajos fia (Lajos) melyik kórházban van.
Többször is be kellett telefonoznunk, mert folyt a kivizsgálás.
Egy enyhébb agyrázkódáson kívül nem lett nagyobb baja.
3 óra volt mire hazaértünk, negyed 4 mire le tudtam feküdni.
Aznap sokat nem aludtam.

Másnap, jobban mondva aznap délután bementünk meglátogatni. Megnyugodtunk, hogy ténleg nem lett nagyobb baja, csak a feje fájt.
Hát, az még fog is, főleg mert a Honda még banki hiteles és még 1 évnyi részlet van rajta, összességében 400k. Ezt az összeget majd egyben kell kifizetnie, amint a rendőröktől átmegy a jelentés a balesetről.
Emellett még számíthat egy 30-40k-s bűntetésre is, mert tuti, hogy nem tartotta be a sebesség korlátozást.
Ami a kocsit illeti, az még kb. 400k, ha újra használni akarja, mert van rajta mit javítani: szélvédő, oldalsó ablak, és sok karosszéria elem. A futómű nem sérült, talán a motor is megúszta, de a visszafelé folyó olajat ki kell pucolni. Az akksinak annyi.
Lesz mit vele csinálni, de ez legyen a legkevesebb, sokkal rosszabb is lehetett volna.
Nagy szerencséje volt, hogy ennyivel megúszta.


Late night Taxi
Pénteken este 10kor felébredek a "délutáni" szunyálásból, látom sms. 2 is.
Tanashi írt, hogy már rég a Keletiben kellene lenniük, de a vonat Csornán áll már rég és hogy nincs-e kedvem értük menni, hogy ne kelljen éjjel bkv-zni.
Nah, gyorsan összekaptam magam, de tudtam, hogy nem 5 perc, amíg ideérnek mégha most el is indulnak. Vártam vagy fél/1 órát asszem, csak utána indultam el.
Hideg volt, nem kicsit, de hamar befűtött a kocsi.
Beérek 0:45-re. Ők még kb. 1 órányira voltak. Nekiálltam olvasni. Van egy ilyen régi utazós könyvem, abban is Japánról írnak. Ez valami könyvsorozat, de baromi régi...
Még jó, hogy magammal vittem. 1:40 körül elindulok a bejárathoz és hamarosan meg is jött a vonat. Tanashi és a lakótársa jöttek. Sajnos a lakótársnak elfelejtettem a nevét. Millió bocs, de nekem annyira szita az agyam, legközelebb, ha találkozunk, lehet mégegyszer be fogok mutatkozni, mert annyira rossz a rövidtávú memóriám.
Igyekszem megjegyezni a nevét, ha legközelebb megkérdezem.
Örültek nekem, hogy nem kellett abban a hidegben még a koszos buszra szállniuk.
Jól befűtött, kényelmes kis kocsim, meg a koszos, zötykölődős busz nem ugyanaz.
Tanashi többször is megköszönte, sőt még azt is megjegyezte, hogy életmentő vagyok.
Igazán nincs mit. Szívesen segítek barátoknak, ha szükség van rám, ez a legkevesebb.
Hehh... korábban volt pár ilyen, igaz akkor még rövidebb távokra kellett mennem, de többször... szép idők, hát igen, ez van.
Egyet elmondhatok, nekem külön öröm, ha az én segítségemet kérik, szívesen segítek és nem kell többször is bocsánatot kérni. Ha már egyszer megadatott az a lehetőség, hogy autóm van, akkor azt ki is kell használni.
Szóval mégegyszer, szívesen és bármikor, ok? Csak egy telefon.

New challenge
Szombaton voltunk elintézni a karácsonyi vásárlást és megláttam azt az 5000 darabos puzzle-t, amit még neten néztem... hát én ezt megveszem!
Meg is vettem. Újfent egy jó nagy fába vágtam a fejszémet.
Természetesen Ravensburger-t vettem, mert eddigi tapasztalatok szerint ez az egyik legjobb, a többség meg úgyis mind gagyik...
Hát... szombaton belekezdtem, vasárnap folytattam és még a felénél nem tartok, már ami a szelektálást illeti. Még el sem tudtam kezdeni összerakni a széleit.
Ez aztán kemény lesz, de ahogy a többivel is, ezzel is megbírkózok.
További infó majd a Kreatív blogomon.

Fucking jew!
Ma bejön a paraszt Mercis, hogy akksi kell neki. Mondom mennyi, sarkon fordul és kimegy, mindenféle "köszönöm, viszlát", vagy "bazdmeg ez drága" nélkül.
Mocskos bunkó zsidó paraszt... Mercije van, de neki drága 13k-ért az akksi... az ilyen még az anyját is megbaszná 2 fillérért. Meh...

Dióhéjben ezek történtek.
Peace.

Nincsenek megjegyzések: