2009. december 23., szerda

Rage before christmas

Baromi sok ünnepi hangulattal és kibaszott "jó" kedvvel kezdem mostani ragestorm-omat. Már hétfőn akartam írni, de nem volt rá alkalmam, mert rush volt.
Minden fasznak ilyenkor kell SOS minden. Ilyenkor jönnek be gyorsan akksiért, fagyállóért, téli ablakmosóért, ablaktörlőért, utóbbiért csak azért mert a sok fasz a klasszikus "ráfagyott a szélvédőre és mikor bekapcsoltam, letépte a gumit a lapátról" esetet játszotta el.
Vicc, hogy 5-ből 4 azt szeretné, ha fent említettekből mindent ki is cserélnénk nekik.
Általában nemgond, de mikor sokan vannak, kint meg kibaszott minuszok, akkor egyértelműen nem fogunk emberenként pöcsölni mindenkivel. Van aki ezt megérti, van aki ezt zokon veszi, utóbbiak menjenek a picsába.

Hétfő
Azzal a tudattal jövünk be, hogy valszeg egy jólelkű hókotrós sem fordult be ide, hogy elvigye azt a "kis" havat, ami neki nem megterhelő, a fűtött volán mögött, nekünk viszont igen, mivel nem csak hideg volt, hanem az a rohadt szél is fújt.
Hát nem csalódtam abban, hogy megint csalódnom kellett, természetesen ott volt a méteres hó.
Neki is álltam eltakarítani, már kb. a felénél jártam, mikor hülye picsa az X5-össel jött be és rámdudált, türelmetlenül, meg sem várta, amíg elviszem azt a sort a lapáttal.
A biztosíték elszakadt:
-Jó, hogy el nem ütsz, bazdmeg. Mielőtt még elküldenél a kurva anyámba, csak megsúgom, hogy ezt az egészet, miattatok, köcsögök miatt lapátolom el, igazán honorálhatnád egy néma köszönömmel, dudálás helyett.
Aztán valamit magyarázott meg mutogatott, mire én:
-Tudod mit? Az karácsonyra való tekintettel takarodj innen a náthás picsába. Közben egy lapát hóval jeleztem neki, hogy nem viccből kértem őt a távozásra, mert ha továbbra is magyaráz, meg integet, akkor rászórom azt a lapát sáros, jeges havat.
A hölgyemény távozott.
Nagyszerű, mennyi is az idő? Hmm, 7:45? Nah! Király, még csak ki sem nyitottunk, már fel is baszták az agyam.
Gondoltam kiírom magamból, de esélyem nem volt, mert amint kinyitottunk, már áradt be a sok birka. Remek nap volt, nagyon élveztem.

Tegnap
Fejfájás egész nap, emellett a hétfői rutin.

Ma
A mai napom korán reggel, ébredés előtt fél órával már el van baszva. Kezdve azzal, hogy korábban kelő nővérem tank módjára közlekedett és felkapcsolta, majd égve hagyta a villanyt a lépcsőnél, amivel szemben van a szobám ajtaja, ami üvegablakos, amivel szemben van bent az ágyam; ergo kb. fél 7kor már ébren voltam és rólam köztudott, hogy már attól tiszta ideg leszek, ha akár 1 perccel is korábban felkelek, mint amennyire az ébresztő be van állítva. Elvesztegett percnek tekintem és idegeskedek rajta, nah, ma reggel fél órát vesztegettem el nem alvással.
Gondoltam felkelek, kimegyek és rávágok a kapcsolóra, tudatosítva az egész házzal, hogy rám már megint nem voltak tekintettel, de nem akartam ránézni az órára, mert mint mondtam, hogyha korábban vagyok fent, mint kéne, akkor rámjön az örjöngés.

A másik apróság, hogy a 2 kibaszott kölyökmacska, annyira kipihent volt, hogy a lépcsőn kergették egymást fel és le, nem számoltam, de kb. 10-szer.
Majdnem elfelejtettem említeni, hogy Lajos reggel 6-kor tudott nekiállni kipucolni a kazánt, amivel semmi gond nincs. A kazán a pincében van, a gond az, hogy nyitva hagyta az ajtót és olyan fasz módjára kezdte el kipucolni a kazánt, hogy a füsttől bekapcsolt a szénmonoxid riasztó, ami kb. 2-szer hangosabb, a mozgásérzékelős riasztónknál.
Kellemes ébredésem megvolt.

Reggeli rutin nálam, hogy egy bögre kakaóval leülök a tv elé és amíg próbálok feléledni, nézem az időjárást, a híreket és talán 1 vagy 2 rovatot a mokkában.

Anyám meg Lajos fel-alá mászkál, ami rendben is van. Lajos korábban indul, mert ő Ráckevére megy. Szokásuk, hogy ki-be mászkálnak, mert még ezt a zacskót kell vinni, mert még a kaja ittmaradt, mert még hoppá, a reggeli vitaminok kimaradtak, meg még indulás előtt rá kell gyújtani... és mindeközben az ajtó tárva nyitva van és jön be a huzat.
Szépen kérem, hogy az ajtót csukják be, mert jön be a hideg.
Egy "jó jó"-val el vagyok intézve és továbbra is nyitva marad az ajtó. Felkelek, persze már megint idegesen és szabályosan bebaszom az ajtót, csak úgy belereng a ház, majd jön Lajos és leugat, hogy miért csapkodom az ajtót. Azért bazdmeg, mert kértem, hogy csukjátok be, de basztatok rám megint. Erre tovább magyaráz, nem akartam neki mondani, hogy ő mégis milyen alapon ugat be nekem. Ő itt egy vendég egyelőre, nehogy azt higgye már, hogy ő ide faszán befészkelte magát és ő császár, hehe, lófaszt!

No, eljutottam ma is oda, hogy 7:45-re már tele van a faszom a mai nappal és olyan a hangulatom, mint egy végig idegbetegeskedett nap végén.
Poén a mai napban is, hogy anyám dél körül megint tiplizik haza, mert sütni kell, meg készülni a karácsonyra, stb. Ez érthető, de miért kell mindent az utolsó pillanatra hagyni?
Egész múlt héten alig jött be ember, de neki most (meg tegnap) kell letipliznie, amikor rush van.
Jah, és holnap is, igen 24-én is nyitva leszünk fél1-ig. A zsidóság netovábbja.
Szóval igen, kurvajó a hangulatom már megint, és már megint karácsony előtt.
Ha a holnapi napom is így kezdődik, vagy hasonlóan szar lesz, akkor tuti felgyújtom a karácsonyfát, meg a házat és kimegyek lövöldözni az utcára...
Békés Boldog Karácsonyt mindenkinek.

Nincsenek megjegyzések: