2009. október 27., kedd

Little things that kill

Vicces. Végre hosszú idő után megint rászánom magam, hogy írjak pár sort, erre már belépéskor el kellett jönnöm a gép mellől...


Véletlenek

Elgondolkodtam a minap, hogy hogyan jutottam egy egyszerű hetilaptól egy nagyon fasza bloghoz.
Jár hozzánk hetente ez a flyerz(vagy mi) ingyenes szenny/reklám lap. Nem nagyzolom, mert az egész, ahogy van fölösleges. Általában mikor hozzák az újat, én kb 3 lapot nézek meg rendszeresen.
Az első a bulifotók, ahol lekurvázok minden picsát a képen, merthát... azok.
A második, ahol a horoszkópok vannak, ott röhögök egy jót az én horoszkópomon, majd a harmadik, a pc/konzol játékokról infós oldal.
Azt írja: Resistance 3 nemsokára ps3-ra. Ez így nem mond semmit, tovább olvasom. Ürlényes inváziós, mentsd meg a világot, stb stb.
Gondoltam megnézek Youtube-on egy végigjátszást a 2. részből. Nemrossz, de ezért nem fogok venni egy ps3-mat. Innen tovább érdeklődtem, akartam keresni a "Világok harca" filmből jeleneteket, ám amint beírtam, hogy "világ", az első tipp belőle a világvége volt, mondom ok, nézzük mit dob ki.
1 animáció arról, hogy mi lenne, ha egy naaaagy meteor becsapódna a Földbe. További videók közt ott volt a "Nibirus, a világvége" videó is. Abba is belelestem, majd felmentem Google-ra, hogy tovább informálódjak erről a Nibirusról, ami elvileg egy nem is olyan rég felfedezett bolgyó és 2012-ben kiírt minket, merthogy akkor ütközni fogunk. Nem is tudom hanyadik találatra kidobott egy blogot, amiben erről kellő szarkazmussal írt valaki.
Megtetszett és nézegettem más bejegyzést is ott. Favorizáltam azt a blogot és rendszeres olvasója lettem, azóta visszamenőlegesen is olvasom a régebbi bejegyzéseket, eddigi kedvencem a karácsonyos volt.
Ajánlom mindenkinek: http://faszkivan.blog.hu/
Találó név, valami hasonlót akartam ennek a blognak is, de végülis az "oh happy days" sem rossz.


No és akkor most térjünk rá a fő témára, mint ahogy azt a cím is sugallja, a kicsiny dolgok, amik bizony hosszútávon gyilkolnak.
Ezek a kicsiny dolgok a napi kisebb-nagyobb bosszúságok, amik megkeserítik a reggelemet, a napomat, a hetemet, az életemet.
Apróságok, ami csak gyűlnek és gyűlnek, majd az ember totál leamortizálódik és azon kapja magát, hogy tele van a fasza (nemtől függetlenül) mindennel és mindenkivel és még csak 3 órája van talpon.
Ismerve magamat, minden apróságon órákig tudok dühöngeni, ráadásul és a legrosszabb kategóriába tartozom, azok közé, akik magukban próbálják dühüket elfolytani. Ez az elfolytásos dolog sokszor itt borul ki, ami kicsit, de csak egy KICSIT enyhít a dolgokon, hosszab távon ez sem megoldás.
Egyik napilapban volt egy cikk ezekről az apróbb bosszúságokról, illetve a cikk végén ezeknek a káros mellékhatásairól, névszerint gyomorfekély, allergia, hosszabbtávon immungyengeség, infarktus. Nos, az allergia megvan már több mint egy hónapja, most jó úton haladok a többi felé. Állítom, hogy az infarktust előbb elérem, mint a többit.

Tegnap megvolt a mobilomnak a második lázadása, azaz nem ébresztett, holott be volt állítva és mikor a digitális keltett (szerencsére az megbízható), akkor néztem, hogy ki sem kapcsoltam, egyszerűen baszott csipogni reggel.
Régebben álmomban kinyomtam még ébresztés előtt, azóta messzebbre rakom, hogy csak felkelés és odasétálás útján tudjam kikapcsolni, ilyet meg alva nem csinálok.
Jól kezdődik a hét, arról nem is beszélve, hogy ez a 4 nap úgy elment, hogy észre sem vettem. Nem tudtam rendesen pihenni, mert itthon ugye, ha nincs meló, akkor kert... én meg minden alkalomal háborúzok itthon, hogy nekem semmi közöm a kibaszott muskátlikhoz, tőlem akár az utcáig kiágaskodhat a fenyő, a fű meg kiéghet, leszarom, NE akarják rám erőltetni a növénygondozást, mert legalább annyira undorodom tőle, mint a buziktól.
Még az óraátálítással nyert plussz óra sem jelentett semmit, egyszerűen kikapcsoltak mindent csütörtök délután és hétfő reggel indult újra minden.
Ami még fasza lesz, hogy jövőhéten alkalmazott egy hét szabin lesz... jó lesz idegileg rákészülnöm, plussz az energiaital, meg a hozzá való cataflam napiszintre, naptól függően 2szeres-3szoros bevitelre.

Nahde akkor most valami vidámat is írok.





...




nincs mit írni, nem történt semmi.
Jah de! Megtanultam, hogy lehet beágyazni videót ide. Nem röhögni, ez nekem igenis pozitívum, emellett a sok szarság mellett.
Majd a jövőben talán teszek is be 1-2 videót.

Csüsz.

Nincsenek megjegyzések: