2011. október 10., hétfő

Another late update

Rednszerint csúszok az írással, de ez tőlem már megszokott.

A beígért regélés most elmarad, mert hála szita agyamnak, a felét elfelejtettem, amiről írni akartam.

Nagyvonalakban annyi van, hogy nemsokára lesz egy újabb kocsi karbantartás. Nemsokára elérem a 100ezredik kilóméteremet és mivel a multkori motormosásnál lejött az a matrica, amire olajcserénél írjuk a kilóméter állást, így arra gondoltunk, legyen kerek számnál, így követni is könnyebb.
A fékeket sem árt megnézni, mert nyáron elég sokat nyikorgott, ami betudható a melegnek is, de simán lehet, hogy már kopottak a betétek. Gondolkozom a tárcsa cserében is, de azt még meg kell nézni, kell-e egyáltalán.

A másik dolog, hogy megint szarul megy a bolt, annak ellenére, hogy hónap eleje van, alig vannak vevők, ami kurvára gáz.
Még gázabb, hogy a napi limitnek még csak a fele sem jön össze. Ez így nem lesz jó.
Anyámnál is ilyenkor megszólal a vészriasztó. Persze ilyenkor én vagyok elővéve, hogy rakosgassam ki a karosszériákat hirdetésekre, meg ilyenek, nem érti meg, hogy az egész nem úgy működik, ahogy ő azt elképzeli.
Költségkímélésképp elkezdtünk spórolni idebent a fűtéssel, úgy, hogy konkrétan nem fűtünk. Ezzel nem lenne baj, vastagon öltözök, stb, csak nem gondoltam, hogy már most ilyen hideg lesz itt. Baromi nehéz reszkető ujjakkal gépelni, minden második szavam után javítanom kell....

Ami a hétvégi fahordást illeti, nem volt annyira vészes, mint gondoltam. Előre be lettem paráztatva, hogy akár még vasárnap is pakolhatjuk; gondoltam, WTF, valami nyerges vontatóval hoznak fát, vagy mi?... Ennek ellenére fél 3-ra készen lettünk, igaz nem hozták el mindet, de a második kanyar kevesebb, mint ami most jött, így azzal sem lesz gáz szerintem.

Kötőhártya gyulladással szenvedek 1 hete, igaz csak csütörtök óta van rá szemcseppem.
Elsőször másra gyanakodtunk, mert ha nekem begyullad a szemem, az azzal jár, hogy akkorára dagad, mintha bevertek volna párat, de semmi ilyesmi nem volt.
Könnyezett mint állat, ennek ellenére úgy éreztem, mintha ki lenne száradva, az egész szemem vérágas volt, akkorákat és olyan sokat kellett pislognom, mint aki idegrángásból pislogna...
Allergiára gondoltunk, mert miért ne... nem ér elég szarság életem során, miért is ne lehetne egy újabb allergiám... szerencsére nem az, de ez annyiban nem vígasztal, hogy az orvos javaslata ellenére nem tudom pihentetni. Hogy is tudnám, hiszen melózni kell, én meg nem fogom ki kérni magam, ha már anyám eszébe nem jutott, hogy hazaküldjön, az már elég szomorú. Emellett a fos forgalom mellett meg igazán lehet nélkülözni 1 embert, főleg mivel anyám szinte minden nap lelép.
Meh, lerágott csont, már dühöngtem érte eleget korábbi bejegyzésekben.

Nos, kb. ennyi lett volna, persze részletesebben, plussz még amit elfelejtettem, de az már mind1.
Fáradt vagyok, pihentetnem kéne a szememet, de nem tudom... a szemcsepp is baromi lasan hat, vagy nem hat, nem tudom, változást nem vettem észre csütörtök óta...

Holnap évforduló, yay...
Until then, Peace.

Nincsenek megjegyzések: