2011. szeptember 26., hétfő

Another death in the family

Valami nagy szemétséget követhettem el előző életemben, hogy a sors most engem így büntet rendszeresen.

2 hete eltűnt Julie macskánk. Nem jött este kajálni és másnap sem került elő, gondoltuk biztos csavarog.
Másnap sem jött haza, kezdett megint elszorulni a szívem, borzasztó érzés lett úrrá rajtam... csak őt ne... jak Julie-t ne...

Tudtam, hogy már sosem jön haza, de tovább hitegettem magam azzal, hogy lehet hogy valahova véletlen bezárták, de majd hazajön. Gigi macskánk is eltűnt egyszer 1 hétre, és mikor már kezdtünk lemondani róla, akkor egyszer csak hazajött.
Reménykedtem, hogy hátha Julie is hazajön, de tudtam hogy nem fog...
Vártam 1 hetet, gondoltam még akár csoda is történhet, ha meg nem, akkor hétfőn gyújtok neki mécsest... sajnos így is lett...
Eltűnt, nincs többé. Azt sem tudom mi történt vele... elütötték? Valami elkapta? Nem tudom, semmi nyomát nem találtuk.

Ő volt a legkedvesebb macskám... annyi mindenen ment már keresztül és még olyan fiatal volt...

Ég veled Juile... nyugodj békében....

Nincsenek megjegyzések: