2010. február 9., kedd

A brand new start....or the same shit over and over again.

Köszöntjük kedves nézőinket, önök az "Ez itt az én életem" című műsort látják. Nézhettek volna mást is, de rosszúl választottak.

Szóval, ezt a hűhaomgwtf nagy új kezdetet egy kis szabival kezdtem.
Múlthéten hétfőn meg kedden befejeztem végre a Bárdis készletünk leltárját. Nem semmi, több ezer tétel... Szerdától szabit vettem ki, ami természetesen megint nem úgy sült el, ahogy szerettem volna.

Tegnap nem volt sem erőm, sem idegzetem írni, ugyanis tegnap megint egy olyan napnak örvendtem, amikor 1 órát sem tudtam aludni. Lefeküdtem, próbáltam aludni, de nem ment, járt az agyam, mint a gép. Értékeltem az elmúlt napok történéseit, a szabimat, hogy mikkel kell mostantól szembenéznem, stb. Így hogy mindenen elelmélkedtem, nincs is értelme leírnom. Fölösleges, változni nem fog tőle semmi, és most baromira nincs kedvem regényt írni.
Szóval képtelen voltam kikapcsolni az agyam, ergo megintcsak a perceket számoltam egész éjjel ébredésig.

Ma a változatosság kedvéért pengeélen vannak az idegeim. Sok apróság, meg az a tény, hogy anyám szokás szerint megint engem csicskáztat ezzel a kibaszott leltárral. Majd felvilágosítom, hogy ez így kurvára nem fer, miután az egész kibaszott Bárdis készletet megcsináltam, kikeresgéltem, kivételeztem, ami nem volt, bevételeztem, amiből több volt, igazán hagyhatna lógva és basztathatná az alkalmazottat, elvégre azért van fizetve, hogy dolgozzon.
Hamár a pengeéleket említem, vehetek új gézt... nem gondoltam volna, hogy ilyen könnyen átvérzik... :/

Nah most mennem kell, majd este folytatom.

Re, folyt köv.
Miután tudtam aludni, nagyjából kiürült a szar az agyamból, így nem folytatom az idegrohamot.
Keresnem kell egy másik melót, kurvagyorsan, mert végérvényesen elegem van ebből a lepratelepből. Vissza akarok költözni pestre, el akarok húzni innen, tele a faszom mindenkivel.

Nah, hát más gondolatom nincs a mai naphoz...
peace

Nincsenek megjegyzések: