2009. május 25., hétfő

Happy Fucking Birthday

Milyen érdekes, hogy az elmúlt néhány ünnep, amit eddig megéltem egytől egyig szarok voltak, lásd karácsony, húsvét, május 1, meg ma, a születésnapom.
Bizony, ma is itt rohadok, annak ellenére, hogy múlt héten külön kértem anyámat, hogy jövőhéten hétfőn, azaz ma, hadd maradjak otthon, születésnapomból kifolyólag. Akkor annyiban maradtunk, hogy meglátjuk. Ez a válasz már akkor nem tetszett, és bizony itt vagyok, megint idegbetegen, az év egyetlen napján, amikor igazán örülnöm kéne, egy különleges napon, amikor büszkélkedhetnék, hogy igen, ezt a kort is megértem és omg 22 éves vagyok, stb... ehelyett most megint kurvára meg akarok dögölni, mert faszom kivan, hogy megint ennyire tekintettel vannak rám.
Emellett a kibaszott "nagy" forgalom mellett igazán tudtak volna nélkülözni, különösen ma...Idegen helyen eszembe sem jutna, hogy kikérjem magam a születésnapomon, de bazzeg egy olyan helyen, ahol társtulajdonos vagyok és tényleg olyanok a körülmények, hogy akár 1 ember is simán elvinne egy napot; nem bazzeg, még itt sem... idegen helyen lehet el is engedtek volna...

Hát ez a születésnapom is szar, mint eddig az összes... legalábbis jóra nem emlékszem. Úgy szerettem volna ma egy közepesen vidám, kicsit filózós bejegyzést írni; lófaszt, bazdmeg... tesz róla a buta hívők istene, hogy életem minden napján szopjak, mint a torkosborz...
Áldom az eszem, mikor kitaláltam ezt a blogcímet, annyira jellemző minden egyes napomra, akárhányszor írok, mindig érzem benne az iróniát.

Legutóbb azaz "utálom"-os lista egészen bejött, igyekszem rendszeresíteni, bár sokszor lehet olyanokat írok, amik már elhangzottak.
Íme a mostani adag:
Utálom, hogy a születésnapomat is ebben a gecikamrában kell töltenem.
Utálom a hétfőt.
Utálom, hogy én mindent mindenkinek megteszek, rám meg szarnak magasról.
Utálom, hogy lassan itt sem önthetem ki a lelkem, mert egyesek leugatnak érte msn-en... tudom már, maradjak a "magamba folytom" módszernél, amíg végleg megőrülök és tényleg felkötöm magam... még pár tapintatos megjegzés a problémáimat illetően és tényleg eljutok oda...
Utálom, hogy nyár van és meleg.
Utálom, hogy le van égve a vállam.
Utálok minden kibaszott évszakot, mert itt mindig szar a közérzetem minden évszakban. Pl.: tavasz, nyár: kibaszott fülledt meleg, levegő nem jár, légkondi nincs, a ventillátor csak a meleg levegőt kavarja, így FAIL, teleizzadom a ruháimat mindennap, így naponta cserélhetek mindent...ősz, tél: kibaszott hideg van, hol van fűtés, hol nincs, sok szar eső és a sok szerencsétlen ilyenkor akar ablaktörlőt cserélni... a téli a kedvencem, mert jönnek be, hogy a fele gumi rajta maradt a szélvédőn... gratula emberek.
Utálom, hogy minden média eszközből a nyílvános tömegbutítás megy és szomorú, hogy ezt mindenki, anyámmal az élen meg is eszi.
Utálom, hogy a Discovery-n, az egyetlen értelmes csatornán 5 percenként vannak 5 perces reklámok, ráadásul mindig ugyanazok...
Utálom, ha mindig akkor van oldalkarbantartás, mikor fel akarok lépni valahova.
Utálom, hogy egész nap a kutya nem jön be, de ha leülök blogot írni, akkor 2 percen belül tele a bolt és totál elfelejtek mindent, amit írni akartam.
Hm, lenne még, de egyelőre ennyi.

Szóval kibaszott jó napnak nézek elébe megint. Kellemes, nyugis, pihenős szülinap helyett, egy fasza melós, idegbeteges, fáradt, szülinapom lesz... király, jobbat el sem tudtam volna képzelni.
Zárás után azért rákérdezek anyámnál, hogy emlékszik-e, hogy mit kértem múlt héten, és ha igen, akkor ennyire szarik rám?... a délután is igéretes lesz...

Valamennyire pozitív hír: kész lettem a hintaággyal... ha nem ilyen lenne a mai napom, talán megerőltettem volna magam, hogy kissé szellemesen, részletesebben írjak erről... dehát ez van.

A valódi jó hír, ebben a sok szarságban, hogy barátaim felköszöntöttek, már aki nem felejtette el, nekik nagyon köszönöm, már csak ti tartjátok bennem a lelket, egyedül miattatok vagyok még az élők soraiban. Köszönöm.

Még1 kis ráadás:
KIBASZOTTÚL, KURVÁRA UTÁLOM, HOGY MINDIG AKKOR JÖNNEK BE A ROHADT EMBEREK, AMIKOR MÁR A SZÓKÖZÖKET ÉS A SOROKAT JAVÍTOM ÉS MINDIG KEZDHETEM ELŐLRŐL!!!
Nem kérek elnézést a nyersmagyarért, mert ma különösen tele van a faszom, ennek a kibaszott végső műveletnek 17szer álltam neki...

Nincsenek megjegyzések: