2009. január 12., hétfő

A mintaszülő, bazdmeg!

gyengébb idegzetűek ezt most ne olvassák...



KURVÁRA TELE VAN A FASZOM!

Ma reggel úgy keltem fel, hogy szarul vagyok... gondoltam majd elmúlik, aztán jött a hasmenés... és jött még1. Nah mondom, királyság, úgy tűnik elkaptam a vírust, ami az utóbbi időben végigment a családon... előszőr anyám volt félholtan, lázasan otthon 2-3 napig, aztán nővérem volt szarul 3 napig, most meg rajtam mutatkoznak a jelek.Természetesen bejöttem, mert gondoltam, talán jobban leszek, hát nem így lett. 

És most jön az ami fölbszta az agyam. Anyámnak próbálom 2 róka között fölvázolni, mi a helyzet és hogy mennék haza, mert szarul vagyok, stb. Erre bazzeg leolt, mint valami utolsó szemétládát, hogy ki fogja megcsinálni a leltárt, meg ha beteg vagyok, menjek dokihoz és irassam ki magam, akkor hazamehetek.

HÁT NE BASSZA MEG MÁR AZ A RÜHES FASZÚ KURVA ISTEN!!!

Írassam ki magam, amikor ez a bolt negyed százalékban az enyém??!! Be sem kéne járnom, ha úgy tartaná a kedvem, erre meg ez?! És bazzeg mikor ő fetrengett félholtan otthon, ki sem mozdulva az ágyból?! Hát ez most kiverte nálam a biztosítékot... foly köv, mert mennem kell...

Nah, újra itt. Szóval, valamelyest higgadt fejjel folytatom. Igen, nagyon ki vagyok akadva anyámra és ezt a mai, azaz már tegnapi húzását nem felejtem el neki... meg az összes többi korábbit sem...
Érdekes, én ott fel is fordulhatok, max ha már kezdek bomlani, akkor leesik neki a tantusz... ha meg az alkalmazott 2-t köhint, "menj haza, te beteg vagy." ...hát lol bazzeg...

Természetesen délután nem tudtam pihenni, mert unokahugomnak kellett segítenem angol házit írni. Segítek, még szép hogy segítek, ha egyszer nem érti, és odahaza nemigen tud megkérdezni senkit.
Aztán maradt minden úgy, ahogy napközben volt. Hányinger, gyomor kavargás, fáradtság, idegbaj, stb... ma ki tudtam volna szaladni a világból.
Úgy döntöttem, hogy holnaptól, azaz mától felveszem a bunkó stílust anyámmal szemben, had érezzen némi bűntudatot.

Nem történt volna semmi... kurvára ki lehetett volna bírni egy napot... nekem jól esett volna, mert talán kiheverem volna ezt a vírust másnapig, odabent meg amúgy sincs akkora forgalom, ráadásul ma anyám párja is bent volt... szóval jah... ez kurvajól esett...

Este Pepa meghallgatta bajomat és hálás vagyok, hogy neki mindig kiönthetem a lelkem. Nála is vannak problémák, de remélem minden szépen apránként megoldódik.

Asszem lezárom ezt a mai napot, főleg mivel már másnap 2 óra van...
Ne adja Isten, hogy mégegyszer egy ilyen napom legyen.

Nincsenek megjegyzések: